Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در کنگره 3000 شهید استان قزوین، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا گفت: امروز ما سبدی از پیشرفت‌های موشکی را داریم. موشک‌های ما در سه سطح کوتاه، میان و بلند برد با انواع سوخت جامد و مایع در انواع بالستیک، زمین به زمین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در مقیاس انبوه وجود دارند و این‌ها حاصل ایستادگی جوانان انقلاب است و باعث شده امروز به یک قدرت تبدیل شویم.

فرمانده هوافضای سپاه گفت: در حوزه پهپاد با فاصله بسیار زیادی از قدرت‌های طراز اول دنیا پیشرفته‌تر هستیم. در حوزه پهپادهای بمب‌افکن که توانایی بمباران اهداف و بازگشت به مبدأ را دارند درواقع یک ایده ایرانی بوده که امروز به وفور در یگان‌های کشور وجود دارند.

وی در ادامه با ذکر سایر توانمندی‌های هوافضای سپاه اظهار داشت: امروز در زمینه رادار نیز بسیار پیشرفت داشته‌ایم، محصولات نظامی ما در بازارهای جهان باقیمت گاها تا یک سوم قیمت‌های جهانی باکیفیت بالا قابل رقابت است، اما همان‌طور که در زمان جنگ کشور ما اجازه واردات سلاح را نداشت امروز نیز در مورد صادرات نیز به همین شکل است.

حاجی‌زاده با اشاره به رزمایش اخیر مشترک سپاه و ارتش گفت: به فرمانده کل قوا گزارش دادیم همه رادارها و سامانه‌های کنترل فرماندهی و همه سامانه‌های موشکی ایرانی بوده و همه اهداف موردنظر با سامانه‌های داخلی مورد هدف قرار گرفته است.

وی با اشاره به کمبودهای بخش صنعت و خودروسازی افزود: دلیل این مشکلات وابستگی است که در حوزه نظامی به این شکل نیست.

وی در ادامه گفت: عربستان که فتنه‌گر منطقه است با صرف میلیاردها دلار بعد از آمریکا و چین سومین بودجه نظامی جهان را دارد. حال آیا این برای سعودی‌ها قدرت ایجاد کرده است؟ آیا آمریکا به سعودی‌ها نگفت اگر از شما حمایت نکنیم ایران در عرض سه هفته شما را شکست می‌دهد؟

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر ایستادگی در برابر ناملایمات گفت: اگر قرار بود طهرانی مقدم‌ها با ناملایمات کنار می‌کشیدند هزاران بار باید این اتفاق می‌افتاد. وی افزود: در فرماندهی کل قوا انتصابات طوری است که افراد یکدیگر را تخریب نمی‌کنند و روح اخلاق حاکم است.

وی با تأکید بر حمایت از دولت افزود: اگر بخواهیم در همه حوزه‌ها دشمن را شکست دهیم همت جمعی را می‌طلبد و لذا می‌بایست در حوزه‌های اقتصادی نیز با حمایت از دولت از موانع عبور کنیم.

سردار حاجی‌زاده با مقایسه دوران جنگ تحمیلی ابراز داشت: آن روزها خرازی‌ها ، باکری‌ها، زین‌الدین‌ها فرمانده و پیش‌قدم بودند و امروز نیز تصمیم‌گیرندگان اقتصادی کشور با همین روحیه مشکلات را حل کنند و در مسیر عبور از موانع مسئولان نیز می‌بایست با مردم همگام باشند.

وی با تأکید بر دروغ‌گویی آمریکایی‌ها در همه زمینه‌ها گفت: ما امروز در مقابل چشمان آن‌ها و متحدانش عملیات انجام می‌دهیم. بجای فرستادن جنگنده به محل عملیات، تنها با شلیک موشک، از فاصله 700 کیلومتری اتاق جلسات فرماندهان دفاعش را با دقت هدف می‌گیریم، اما بازهم دشمنان با وقاحت ایجاد تردید می‌کنند.

در عملیات دیگری در قلعه محل حضور تروریست‌های دموکرات، دو اتاق محل جلسه آن‌ها را هدف می‌گیریم که در آن جلسه نمایندگان سعودی و رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند که به درک واصل شدند. همه این‌ها اشراف کامل اطلاعاتی و اوج قدرت و توانمندی نظامی ما را نشان می‌دهد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حاجی زاده هوافضا رژیم صهیونیستی موشک جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت شدید به کریات شمونه بعد از حمله موشکی حزب‌الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از خسارات شدید به شهرک کریات شمونه در پی حمله موشکی حزب‌الله و کشته شدن دست کم یک نفر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت اخیر صهیونیست‌ها در جنوب لبنان، رسانه‌های عبری از خسارت شدید به شهرک کریات شمونه که مورد هدف موشک‌های حزب‌الله قرار گرفته است خبر دادند.

نهاد موسوم به موسسه «دفاع مدنی» رژیم صهیونیستی گزارش داد که در پی اصابت بیش از 30 موشک به شهرک کریات شمونه خسارت شدیدی به یک ساختمان وارد شده و یک نفر هم زخمی شد.

روزنامه عبری هاآرتص هم در گزارشی به همین منظور از خسارات شدید مادی به شهرک کریات شمونه و کشته شدن دست کم یک نفر در حمله موشکی حزب‌الله خبر داد.

رسانه‌های عبری در ادامه گزارش دادند که امروز کریات شمونه صبح بسیار سختی داشت و موشک‌های زیادی به سمت این شهرک شلیک و خسارات زیادی نیز وارد شده است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز پزشکی و امدادی در لبنان

بر اساس این گزارش، گروه های آتش‌نشانی اسرائیل در شمال بعد از حمله موشکی حزب‌الله در چندین منطقه از کریات شمونه و اطراف آن مشغول خاموش کردن آتش‌های ناشی از این حمله هستند.

در ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در جنوب لبنان، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دست به جنایت دیگری در جنوب لبنان زد و این بار یک مرکز پزشکی و درمانی را هدف قرار داد.

به‌ گزارش شبکه المیادین، ارتش صهیونیستی در یک حمله هوایی ساختمان «جمعیت پزشکی اسلامی» در روستای الهباریه در جنوب لبنان را هدف قرار داد که این حمله تاکنون حداقل 7 شهید در پی داشته است.

در پاسخ به این جنایت صهیونیست‌ها، حزب‌الله بلافاصله اقدام به انجام عملیات نظامی علیه مواضع اشغالگران کرده و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به جنایتی که دشمن صهیونیستی در منطقه الهباریه مرتکب شد، ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه شهرک کریات شمونه و فرماندهی تیپ 769 ارتش اشغالگر در پادگان کریات شمونه را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • خسارت شدید به کریات شمونه بعد از حمله موشکی حزب‌الله
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • فیلم| نوجوانی که عده زیادی را در حمله تروریست‌های روسیه نجات داد