Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:44:44 GMT

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بازنشسته نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۲۵

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه بازنشسته نیست

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه اعلام کرد:«مهرداد سالاری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه بازنشسته نیست.

اصغر عظیمی مهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تصویب و اعلام قانون منع به کارگیری بازنشستگان، وزارت کشور نیز همچون دیگر نهادها و ارگانهای دولتی، ضمن جمع‌ بندی و بررسی، فهرست کسانی را که در استانداری‌ها مشمول این قانون می شوند، طی نامه رسمی به استانداران اعلام کرد که نامی از سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در میان اسامی اعلام شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: آقای سالاری که بنا به سوابق ارزنده کاری به اذعان همگان از سرمایه های استان در امور اجرایی عمرانی هستند، همچنان با جدیت و اهتمام ویژه، در این مسئولیت پا به پای استاندار و تیم کاری شان به فعالیت ادامه می دهند و هرگونه شایعه بازنشستگی ایشان کذب است.
8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معاون عمراني استانداري كرمانشاه بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور جنوبی زیرگذر گویم در غرب شیراز

ایسنا/فارس معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز از افتتاح محور جنوبی زیرگذر گویم در غرب شیراز به طول یک کیلومتر در آستانه نوروز خبر داد.

محمد امین امروز، ۲۹ اسفند ماه با اعلام این خبر گفت: با بازگشایی محور جنوبی زیر گذر گویم در غرب شیراز، ترافیک ناشی از ورود خودروها از سمت سپیدان و اصفهان به شیراز کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومانی برای ساخت زیر گذر گویم اظهار کرد: بخشی از این طرح به طول یک کیلومتر بازگشایی زیر بار ترافیک قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی ابراز امیدواری کرد: طرح ساخت زیرگذر گویم تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور جنوبی زیرگذر گویم در غرب شیراز
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: رژیم صهیونیستی، آینده را برای همیشه باخت / بی‌تردید آینده از آنِ فلسطین است
  • قم روزانه ظرفیت اسکان ۶۰ هزار زائر را دارد
  • پیش‌بینی ۹۷۰ مدرسه فارس برای اسکان مسافران نوروزی
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت
  • راه‌اندازی مرکز راهنمایان گردشگری کرمان
  • افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در اصفهان
  • ظرفیت اقامت روزانه مسافرین نوروزی در فارس ۴۱ هزار و ۳۹۰ نفر پیش بینی می شود
  • شهرداران در صدور پروانه منزل تسریع داشته باشند