Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:19:51 GMT

مساکن مهر در شهرهای مختلف کشور تعیین تکلیف شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۳۹

مساکن مهر در شهرهای مختلف کشور تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محفوظی ظهر چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل راه و شهرسازی همدان افزود: راه آهن همدان - تهران ۱۸ ماه پیش توسط رئیس جمهور بهره برداری شده و برای استفاده از ظرفیت های آن نمی توان منتظر شرکت حمل و نقل ریلی رجا شد.

وی با تاکید بر اتمام طرح های مسکن مهر اظهار داشت: مسکن موتور محرکه اقتصاد کشور است و در ضمن سرپناهی هم برای مردم تامین می‌کند پس باید در این خصوص بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف مساکن مهر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های خوبی در استان همدان فراهم شده است، عنوان کرد: با وجود مشکلات مالی تحقق پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در همدان به خوبی صورت گرفته به طوریکه کمتر جایی است که ۲ خط راه‌آهن کشیده شده باشد.

محفوظی یادآورشد: مسئولان راه و شهرسازی استان همدان نباید منتظر یاری و کمک مسئولان کشوری در حوزه راه باشند و باید خودشان با بهره‌مندی از توان و ظرفیت و تعامل بین دستگاهی وحمایتی که نمایندگان مردم  همدان در مجلس شورای اسلامی و نماینده ارشد دولت در استان از آنان دارند با دعوت از معاونان وزیر راه و شهرسازی به استان برای جذب اعتبارهای مناسب برای فعال‌سازی طرح‌های نیازمند اعتبار تلاش کنند.

بخشی از قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور نیازمند اصلاح است

وی ادامه داد: بخشی از قوانین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هم نیازمند اصلاح است که باید با تعامل و همدلی و بهره‌مندی از نظرهای کارشناسی همه کارشناسان و مهندسان فعال در نظام این قوانین اصلاح شود تا امور مردم بهتر انجام شود.

محفوظی با اشاره به تمرکز زدایی عنوان کرد: از مدیر کل جدید هم انتظار داریم که با همدلی به مانند گذشته اختیارات خود را تفویض تخصصی کند تا با این اعتمادسازی، اداره امور به روزمرگی دچار نشود و مدیر کل با تمام توان در حوزه‌های کلان  امور را مدیریت کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز بیان کرد: خدمت به مردم جز فلسفه کاری ماست چرا که بین خدمت به مردم و محبوبیت نزد خدا ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

حسن ربانی ارشد عنوان کرد: به عنوان یک مدیر جوان خود را متعهد به سخت کوشی و جدیت در کارها و توسعه استان می دانم.

وی در ادامه به ارائه برنامه های عملیاتی خود در  آینده اشاره کرد و گفت: پیگیری برای برقراری عدالت در تخصیص بهینه اعتبارات برای پروژه های استان و جدیت و تلاش بیشتر در اجرای راه های روستایی از  برنامه های ما برای آینده است.

بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان محلات

وی افزود: از دیگر برنامه ها در این اداره کل، تعیین تکلیف و تسریع در امور تکمیل مسکن مهر برای مردم و تسریع و پیگیری مجدانه در بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان محلات هدف برای برقرای عدالت بین همه شهرهای استان است.

ربانی ارشد یادآورشد: یکی از اهداف ما برقراری عدالت اجتماعی بین محلات شهرها در طرح های جامع و تفصیلی است که امیدواریم با این کار فاصله محلات در شهرهای استان به ویژه شهر همدان کم شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش شفافیت و سلامت اداری یکی از فلسفه های کاری ماست، اظهارداشت: تعامل و همکاری با تمام سازمان های غیر دولتی و اعمال حمایت لازم از تشکل های حرفه ای و بهبود مستمر وظایف ذاتی آنان به ویژه سازمان نظام مهندسی از دیگر برنامه های کاری ما در آینده است.

ربانی ارشد  با بیان اینکه برای اجرای تکالیف قانونی برای برنامه ششم توسعه اهتمام ویژه خواهیم داشت، گفت: امیدواریم بتوانیم با تمام دستگاههای اجرایی استان به ویژه استاندار و نمایندگان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات فرهاد فرزانه در دوران تصدی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 4458731

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف بیش از ۲ هزار پرونده کثیر الشاکی در عدلیه کرمان

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر دوشنبه در جمع قضات و کارکنان اداری محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان ضمن قدردانی از تلاش‌های مخلصانه قضات و کارکنان اداری دادگستری استان کرمان در سال ۱۴۰۲، اظهارداشت: با اجرای یک طرح ویژه و فوق العاده از اول مهر ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲، تعداد ۲ هزار و ۹۲۳ فقره پرونده مسن و کثیر الشاکی با همت قضات و کارکنان اداری دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

وی از تشکیل دادگاه‌های صلح در سال آینده خبر داد و گفت: اگرچه زحمات زیادی از سوی همکاران قضائی و اداری صورت پذیرفته است و جای قدردانی دارد، اما نباید به وضع موجود راضی بود و هنوز تا رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه فاصله داریم و بایددر سال جدیدبا همت و تلاش مضاعف گام برداریم.

وی بر برنامه محور بودن و برنامه ریزی درکار اداری تاکیدکرد و گفت: قضات و کارکنان اداری شعب بایستی بصورت مستمر بایکدیگر جلسات مشترکی داشته باشند و نقات قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع نمایند و نباید دچار روزمرگی شویم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه تکریم مراجعان به دستگاه قضائی در اولویت کار عدلیه است، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۱ هزار ۹۸ جلسه ملاقات مردمی از سوی مقامات قضائی استان کرمان برگزار شد که در این دیدارها به درخواست‌های حقوقی و قضائی ۱۱۱ هزار و ۳۳۶ نفر از هم استانی‌های گرامی رسیدگی شده است.

حجت الاسلام حمیدی، افزود: ماه مبارک رمضان ماه تمرین اخلاص است روزه جلوه اخلاص است و روزه تمرین اخلاص است، بیایید از این فرصت ماه مبارک رمضان برای اخلاص استفاده کنیم برای معامله با خدا استفاده کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم خداوند به ما کمک کند بتوانیم هم به مردم کمک کنیم و هم بتوانیم استفاده کنیم از این فرصت‌های محدودمعنوی و قرآنی خدا به ما توفیق دهد پیامبر فرمود با نیت صادق از خدا بخواهید با نیت پاکیزه از خدا بخواهید خدا به شما توفیق روزه‌داری دهد.

کد خبر 6058165

دیگر خبرها

  • قانونی برای کاهش سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب
  • ببینید | بالاخره تکلیف تعیین حقوق کارگران مشخص شد؛ بفرمایید مجلس!
  • تعیین تکلیف بیش از ۲ هزار پرونده کثیر الشاکی در عدلیه کرمان
  • صحت انتخابات مجلس خبرگان تایید شد/ تعیین تکلیف ۱۸۹ حوزه انتخابیه مجلس
  • تعیین تکلیف قریب ۳۰۰۰ پرونده کثیرالشاکی در استان کرمان
  • صدور سند کاداستری برای ۸۸ درصد عرصه‌های کشور و نیمی از اراضی کشاورزی/ تعیین تکلیف بیش از ۹ هزار نفر از قبولی‌های آزمون سردفتری/ تشریح ۴ هدف اصلی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات/ اشکالات سند الکترونیکی ازدواج رفع شده اما برای حذف اسناد فیزیکی زود است
  • قم از پاکیزه‌ترین شهرهای کشور است / اهمیت اتحاد مجموعه‌های مدیریتی در شهر
  • فروش ۶۶۰ میلیارد تومان از اموال تملیکی هرمزگان
  • رکورد فروش در مزایده سراسری اموال تملیکی استان هرمزگان
  • تعیین تکلیف ۲۶۰ متقاضی نهاوندی مسکن ملی