Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@09:51:35 GMT

کمبود بازیکن داریم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۵۳

به گزارش وانانیوز،  محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سایپا که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: خدا را شاکرم روی زمین ورزشگاه پاس قوامین که شرایط بازی نداشت مصدوم ندادیم. آخرین بازی که برای خسته نباشد به داور به زمین رفتم دیدم زمین چقدر افتضاح است.

وی افزود: به نظر من سازمان لیگ نباید در چنین زمین‌هایی اجازه برگزاری بازی بدهد چرا که باید به فکر سلامتی بازیکنان هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما الان باید خدا را شکر کنیم که در این زمین مصدوم ندادیم. در هر صورت بازی خوب و جانداری بود و تعدادی از بازیکنان ما جوان هستند که در آینده قطعا بهتر خواهند شد.

سرمربی ماشین‌سازی با تاکید بر اینکه تیمش در این بازی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد، عنوان کرد: فقط در دقایق پایانی بود که سایپا به شدت ما را تحت فشار قرار داد و شاید خوش شانس بودیم که در ۵ دقیقه آخر گل نخوردیم. متاسفانه ما در بازی‌های اخیرمان موقعیت گل زیاد از دست داده‌ایم و شاید به خاطر این است که از برخی از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی استفاده می‌کنیم. با توجه به کمبود مهره چاره‌ای جز این کار نداریم و در این شرایط نتیجه تساوی با تیم خوب سایپا در ورزشگاه خانگی این تیم نتیجه بسیار خوبی می‌تواند باشد.

وی در واکنش به این موضوع که تیمش بعد از آمدن او به غیر از باخت در جام حذفی در لیگ نتایج نسبتان خوبی گرفته است، تصریح کرد: حذف از جام حذفی که هنوز داغش در دل ماست. سعی ما این بوده که تیم روند خوبی را در پیش بگیرد. با صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم انشالله بتوانیم چند بازیکن خوب در نیم فصل جذب کنیم. شرایط ما طوری است که در ۴، ۵ بازی اخیرمان تقریبا ۹۰ درصد ترکیب‌مان یکی بوده و این نشان می‌دهد که با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بدن بازیکنان هم تحلیل رفته است. با این حال نتایج خوبی کسب کردیم و بازیکنان هم همه توان خود را در زمین گذاشته‌اند.

مهاجری در پایان در واکنش به این سوال که چرا از نتیجه تساوی تیمش راضی است در حالی که او باید تیمش را برای برد به میدان بفرستد، گفت: من در صحبت‌هایم گفتم که ما در این بازی چند فرصت خوب گلزنی داشتیم و بازی تقریبا پایاپای بود. فقط در دقایق پایانی بود که تحت فشار قرار گرفتیم. شما در نظر بگیرید که ما در تهران مقابل تیم خوب سایپا با کادرفنی خوبش بازی کردیم و تساوی نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. به نظر من ما باید در بازی‌های خانگی بیشتر روی برد تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، مجید محافظت‌کار، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به روندی که تیم ما در چند وقت اخیر داشته و اتفاقاتی که افتاده است، شرایط خوبی قرار داریم. با توجه به تمرینات و برنامه‌ریزی که سرمربی محترم تیم داشته، بچه‌ها آماده هستند تا فردا یک بازی خوب، با کیفیت و تماشاگر پسند را برای مخاطبان و تماشاگران به نمایش بگذارند.

وی در خصوص اینکه چرا آلومینیوم در نیم فصل دوم نتوانسته است نتایجش در فصل نخست را تکرار کنند و تنها دو پیروزی به دست آورده، پاسخ داد: با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد که هر کدام از این اتفاقات می‌توانست به تنهایی به یک تیم ضربه بزند، با درایتی که آقای حسینی داشت، ما از تمام این چالش ها عبور کردیم. ما در ابتدای فصل تعداد زیادی از بازیکنان مان را از دست دادیم، چون که آنها با مربی قبلی به تیم دیگری رفتند. محدودیت سهمیه بازیکنان بزرگسال امسال اجرا شد و هر تیم تنها ۱۹ بازیکن می‌توانست وارد لیست کند. تمام برنامه ریزی ما این بود که تیم بتواند در نیم فصل ترمیم شود اما با توجه به اینکه مشکلاتی پیش آمد و پنجره تیم بسته بود، این اتفاق رخ نداد. ما چند بازیکن خوبمان مانند آقایان تبریزی و شریفات را به دلیل مصدومیت سنگین پارگی رباط صلیبی از دست دادیم.

او ادامه داد: کاپیتان تیم مان آقای فخرالدینی که بازیکن تاثیرگذاری بود، به دلیل مشکلات شخصی از تیم جدا شد. من فکر می‌کنم که هر کدام از این چالش‌ها می‌تواند برای هر تیمی سخت باشد، اما من فکر می‌کنم که با توجه به درایت سرمربی تیم آلومینیوم اراک، آن اتحاد، همدلی و احترامی که در مجموعه و گروه وجود دارد، از جمله اتحاد میان مدیریت، بازیکنان، هواداران و کادر فنی، توانستیم از تمام این چالش ها رد شویم. من فکر می کنم نتایج تیم ما خیلی خوب بود و تمام کسانی که مخاطبین فوتبال بودند، از نظر فنی به تیم آلومینیوم احترام می‌گذارند. لازم است که بگویم ما چالش‌های سهمگینی مانند اشتباهات واضح داوری که در نتایج تاثیر گذار بوده و رئیس کمیته داوران نیز تایید کرده را تجربه کردیم. چند بازیکن مان را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. اما فکر می‌کنم که روند و شرایط تیم بسیار خوب و مناسب است و انشاالله بازیکنان با توجه به کیفیتشان، این موضوع را در مسابقه فردا نشان خواهند داد.

مربی ایرالکو در مورد انتشار بیانیه توسط باشگاه آلومینیوم در دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال که این تیم از داوری متضرر شده است، گفت: داوران قشر بسیار خوبی هستند، به هر حال یک سری اتفاقات و اشتباهات در جریان مسابقه رقم می‌خورد. حالا این اشتباهات برای برخی از تیم ها در طی یک فصل بیشتر رخ می دهد. من به یاد دارم سالی که ما در نیم فصل دوم به ذوب آهن آمده بودیم و این تیم وضعیت خوبی نداشت، اشتباهات داوری زیادی علیه ما بود و عیناً آن اتفاقات در اراک برای ما تکرار شد. ما به عنوان افرادی که در فوتبال کار می‌کنیم، موظف هستیم که به قانون احترام بگذاریم. هر چیزی که قانونگذار می گوید برای ما قابل احترام است، اما تنها خواسته ما به عنوان عضوی از جامعه فوتبال این است که این عدالت و این قوانین به صورت یکسان اجرا شود. اگر سرمربی تیم ما به خاطر یک مصاحبه سریعاً حکم محرومیتش می آید، این قوانین در خصوص افراد دیگر نیز به صورت یکسان صادر شود. همه در برابر قانون مطیع هستیم اما این تفاوت و همسان نبودن در اجرای قوانین بعضی اوقات آدم را اذیت می‌کند، وگرنه چیز دیگری نیست و ما موظف هستیم که به قوانین و ارکان ورزش احترام بگذاریم.

محافظت کار در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا نیز توضیح داد: ما تعدادی بازیکن مصدوم از قبل داشتیم که خدا را شکر شرایط آنها خوب شده و در بازی فردا حضور دارند. بازیکن محروم نیز نداریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آلومینیوم به تک امتیاز بازی فردا بسنده می‌کند یا به دنبال پیروزی است، پاسخ داد: من فکر نمی‌کنم در هیچ مسابقه‌ای در لیگ امسال برای کسب مساوی به میدان رفته باشیم. مطمئن باشید که کسب یک امتیاز هم در اصفهان ارزشمند است. ذوب آهن هم تیم بسیار بزرگی است اما ما مقابل تیم‌هایی که اکنون شرایط شان در جدول بالاتر از ذوب آهن است، فوتبال خوب و قابل قبولی بازی کردیم و سپاهان را در نقش جهان شکست دادیم. ممکن است که آلومینیوم در برخی بازی ها شکست خورده باشد، اما کیفیت ما همیشه قابل احترام و سالم بوده است.

محافظت کار در پایان و در مورد اینکه آیا آلومینیوم در پی این است که در جدول رده‌بندی بالاتر از ذوب آهن قرار بگیرد یا نه، گفت: نگاه باشگاه، هواداران، بازیکنان و اعضای تیم این است که به میزان کیفیت و زحماتی که کشیده شده، امتیاز جمع نکرده ایم و حق ما بیشتر از اینها بوده است. امیدوارم که این اتفاق در هفت بازی آینده رخ بدهد و تیم ما جایگاه خوبی را کسب بکند.

دیگر خبرها

  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!
  • سیلی آلبرت ریرا به بازیکن سن اتین پس از شکست تیمش / ادعای BeIN Sports
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم
  • با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند/ جای خالی نکونام کنار زمین به شدت به چشم آمد