Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان | نتایج اولیه تحقیق پیرامون سقوط هلی‌کوپتر اختصاصی مالک تایلندی باشگاه لسترسیتی انگلیس اعلام شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس نتایج تحقیق اولیه توسط اداره تحقیقات حوادث انگلیس (AAIB) هلی‌کوپتر حامل ویچای سریوادهاناپرابا، مالک فقید باشگاه لسترسیتی در برخی از موارد هیچ واکنشی به فرمان‌های خلبان نشان نداد و در نهایت سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش منتشره، هلی‌کوپتر حامل مالک باشگاه لسترسیتی پس از استارت اولیه شروع به چرخیدن از کناره‌ها کرد که این اتفاق بر خلاف اقدام‌های خلبان بود. هلی‌کوپتر پس از رسیدن به ارتفاع 130 متری شروع به سقوط کرد و به صورت عمودی روی  افتاد. همچنین تحقیق درباره علت از دست‌رفتن کنترل هلی‌کوپتر توسط خلبان ادامه دارد.

وینچای سریواداناپارابا، مالک باشگاه لسترسیتی پس از پایان بازی روباه‌ها مقابل وستهام سوار بر هلی‌کوپتر قصد عزیمت به خانه‌اش را داشت که اندکی پس از بلند شدن از ورزشگاه اختصاصی لسترسیتی، هلی‌کوپتر حامل وی دچار نقص فنی شد و در نهایت در پارکینگ ورزشگاه سقوط  و دچار آتش‌سوزی شد. پنج نفر در این سانحه جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند

سمپدوریا، لاکرونیا و لسترسیتی اکنون از سطح اول لیگ کشورشان دور هستند.

بایرلورکوزن با ژابی آلونسو به سلطه طولانی مدت بایرن مونیخ بر بوندسلیگا خاتمه داد و اولین قهرمانی تاریخ خود در لیگ آلمان را جشن گرفت. لورکوزن که ۵ بار نایب قهرمان بوندسلیگا شده است، هرگز طعم شیرین قهرمانی در این رقابت ها را نچشیده بود. لورکوزن جدیدترین تیمی است که در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی موفق به کسب قهرمانی شده است.

سمپدوریا ۱۹۹۰/۹۱؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح سری آ شد دپورتیوو لاکرونیا ۱۹۹۹/۲۰۰۰؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح لالیگا شد مون پولیه ۲۰۱۰/۱۱؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح لوشامپیونه شد لسترسیتی ۲۰۱۵/۱۶؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح لیگ برتر شد بایرلورکوزن ۲۰۲۳/۲۴؛ آخرین تیمی که برای اولین بار فاتح بوندسلیگا شد

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • مرگ تلخ یک زن پس از سقوط در جوی آب + ویدئو
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • لیگ یک/ بدشانسی داماش برای فرار از منطقه سقوط