Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:37:41 GMT

پرز رونالدو را در بهترین زمان ممکن فروخت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۸۶

پرز رونالدو را در بهترین زمان ممکن فروخت

رونالدو تابستان امسال با قراردادی 4 ساله به ارزش 112 میلیون یورو رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، انتقالی که به عقیده بسیاری از هواداران رئال نباید صورت می گرفت. رئال در فصل جاری کمبود رونالدو را حس کرده در حالی که فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس به روند گلزنی هایش ادامه داده است.

 

 

 

 

دیگو مارادونا در مصاحبه با مارکا و در پاسخ به سوالی در مورد جدایی رونالدو از رئال گفت:« فکر می کنم این انتقال به سود رونالدو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هر چه در توانش بود، برای رئال انجام داد و الان در یوونتوس بیشتر از فوتبال لذت می برد. فلورنتینو هم موقعیت شناس است. او وقتی دید که رونالدو فقط یک گل در بازی ها می زند، تصمیم به فروش او گرفت و به وی اجازه رفتن داد.

البته واضح است که جای خالی رونالدو در رئال حس می شود و هواداران حسرت او را می خورند ولی همیشه گفته ام که تیم بزرگتر از بازیکن است. رئال این مساله را پشت سر خواهد گذاشت و بازهم جام خواهد برد. انها بازیکنان بزرگی دارند و اگر پرز رونالدو را فروخت، حتما دلایل موجهی داشت و این کار را در زمان درستی انجام داد.»

 

کریستیانو رونالدو فلورنتینو پرز (مدیر عامل) مارادونا آرژانتین رئال مادرید یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو مارادونا آرژانتین رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین صدای زنگ برای بیدار شدن در صبح چیست؟

ممکن است این‌طور تصور شود که بیدار شدن با نوع زنگ‌های هشدارآمیز ما را در صبح هوشیارتر می‌کند و به همین دلیل شاید ارزشش را داشته باشد. محققان، اما درست برعکس این را می‌گویند.

 خارج‌شدن بهتر از حالت خواب‌آلودگی با آلارم‌های ملایم

پژوهشگران استرالیایی برای تعیین بهترین راه بیدار شدن دست به تحقیقی جدید زدند و دریافتند که آلارم‌های ملایم و آهنگین افراد را در صبح به طور موثرتری از حالت خواب‌آلودگی خارج می‌کند، در حالی که بوق‌ها و زنگ‌های هشدار تند افراد را بی‌حال‌تر می‌کند. برای انجام این تحقیق دکتر استوارت مک فارلین از موسسه فناوری سلطنتی ملبورن و همکارانش ابتدا ۵۰ شرکت‌کننده را برای تکمیل یک نظرسنجی درباره زنگ بیدارباش و شرح وضعیت خواب صبحگاهی انتخاب کردند. بنا بر نتایج این مطالعه که در نشریه علمی «Plos One» منتشر شده است، زنگ‌های تند می‌تواند در اول صبح استرس زیادی را در سراسر بدن ایجاد کند. بیدار شدن با صدایی که خیلی بلند است ضربان قلب را افزایش می‌دهد و بنابراین حتی اگر یک خواب شبانه خوب هم داشته باشید، یک بیدار شدن ناگهانی می‌تواند روزتان را خراب کند و نتیجه معکوس بدهد.

 عواقب بیدار شدن نادرست از خواب

استوارت مک فارلین از نویسندگان این مطالعه در این باره می‌گوید خواب‌آلودگی صبحگاهی که به عنوان «اینرسی خواب» هم شناخته می‌شود، یک مشکل جدی در دنیای شلوغ ۲۴ ساعته ماست. او اضافه می‌کند: «اگر به درستی از خواب بیدار نشوید، عملکرد کاری شما تا ۴ ساعت ممکن است مختل شود و این می‌تواند منجر به عواقب بد و بزرگ بعدی شود». پس چه آهنگی را باید برای زنگ تلفن همراه خود به هنگام بیدار شدن تنظیم کنید؟ محققان می‌گویند بهتر است از بوق، بیپ و انواع آلارم‌های تند و خشونت‌آمیز اجتناب شود. این صدا‌ها احتمالاً فعالیت مغز را مختل کرده و ما را به خوبی بیدار نمی‌کنند. نویسندگان این مطالعه در مقاله خود آورده‌اند که به جای این زنگ‌های تند و هشداردهنده صدا‌های ملودیک‌تر می‌تواند به ما کمک کند تا به‌طور مؤثرتری روند بیدار شدن را طی کنیم.

منبع: خراسان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • بازگشت رونالدو به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
  • بازگشت کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو
  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • بهترین صدای زنگ برای بیدار شدن در صبح چیست؟
  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • اماد دیالو در دیدار منچستریونایتد و لیورپول در بهترین زمان ممکن وارد بازی شد / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • هیجان انگیز است که من را با مارادونا مقایسه می‌کنند
  • سرمربی رونالدو علیه مترجم جنجالی النصر!
  • خویچا کواراتسخلیا: در یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا حضور دارم؛ مارادونا خدای ناپولی است
  • پس از خوردن گل؛ هواداران الاهلی از خجالت رونالدو درآمدند + فیلم