Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@06:14:50 GMT

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان 33 ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۰۹۶

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان 33 ساله شد

تهران - ایرنا -مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد دینی دانشگاه های کشور که سی و سه سال از عمر آن می گذرد 26آبان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به مدت دو روز برگزار می شود.
در این رویداد بزرگ دینی دانشگاه ‌های کشور تمام دستگاه های آموزشی اعم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه ‌های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه های پیام نور، و فنی و حرفه ‌ای شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مراسم افتتاحیه از برگزیدگان بخش‌ های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری و در مراسم اختتامیه از برگزیدگان بخش ‌های آوایی و معارفی تجلیل می‌شود.
در بخش‌ های چهارگانه هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری 45 نفر در 15 رشته برگزیده خواهند شد.
میزان شرکت ‌کنندگان زن و مرد در این جشنواره به صورت برابر است، به طوریکه حدود 300 شرکت کننده مرد و 300 شرکت‌ کننده زن به رقابت پرداختند.
جشنواره قرآن و عترت دانشجویان که امسال سی و سومین دوره خود را پشت سر می گذارد هر سال در سه مرحله دانشگاهی، منطقه ای و سراسری در حال برگزاری است.
این جشنواره به ‌عنوان یکی از مهم ‌ترین بسترهای ورود دانشجویان به فعالیت ‌های قرانی است که با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی، اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه ‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
**9492**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فردوسي مشهد دانشگاه هاي كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

دو دانشجوی انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در سیزدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی (انیمیشن) تهران، موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس طلایی شدند.

به گزارش ایسنا، فروغ‌السادات شفیعی و  منصوره مولوی از دانشجویان رشته انیمیشن و اعضای انجمن علمی دانشجویی انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در بخش پایان‌نامه‌های دانشجویی برتر جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به ترتیب موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس طلایی شدند.

گفتنی است، این دوره از جشنواره، همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ماه سال جاری در تهران برگزار شد.

فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه‌ی هدفمند آثار، کشف توانمندی و تشویق نوآمدگان عرصه‌ی پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • استفاده از فناوری‌های روز در تولید سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی
  • جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در شیراز پایان یافت
  • واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند ۱۴۰۲
  • فراخوان طراحی تندیس سی‌و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه منتشر شد
  • اختتامیه جشنواره ملی داستانک فلسطین در لرستان