Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@08:45:44 GMT

مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری ارومیه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۱۱۱

مدیرعامل جدید باشگاه شهرداری ارومیه معرفی شد

ارومیه- ایرنا- شهردار ارومیه گفت: پیمان رضایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری معرفی و جایگزین حسن وقاری در مدیریت این باشگاه شد.

محمد حضرت پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد تغییر و تحولات باشگاه در راستای اجرای برنامه های هدفمند و تقویت تیم والیبال شهرداری ارومیه به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی از اهداف مهم مدیریت شهری است و والیبال به عنوان یکی از خواسته های به حق هواداران شهر ارومیه نیاز به توجه بیشتری دارد.
مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه هم گفت: ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه و تقویت این تیم در دستور کار قرار دارد.
پیمان رضایی بیان کرد: والیبال ارومیه باید به روزهای اوج گذشته بازگردد و هواداران تیم شهرداری ارومیه شایستگی داشتن تیمی پرقدرت در رقابت های لیگ برتر را دارند.
وی ادامه داد: تاکنون تمامی رقابت های تیم شهرداری ارومیه به شکست منجر شده ولی از این پس با تمام توان تلاش می کنیم تا پایان فصل از حیثیت شهرعشاق والیبال در لیگ برتر دفاع می شود.
با اشاره به اینکه ایجاد نظم و انضباط در باشگاه و تیم شهرداری ارومیه از اولویت های مهم کاری است، گفت: برگرداندن شور و نشاط به سالن غدیر ارومیه به هنگام برگزاری مسابقات نیازمند برنامه ریزی اصولی و هدفمند است.
به گزارش ایرنا تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با پنج شکست پیاپی و کسب تنها 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.
این تیم برای برون رفت از این بحران نیازمند تغییر و تحول است که نخستین تغییر آن از مدیر عامل آغاز شده است و به احتمال زیاد به زودی تغییراتی نیز در کادر فنی و ترکیب بازیکنان ایجاد شود.
این تیم با هدایت جاوید محسنی نیا و با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه بومی ارومیه وارد کوران رقابت ها شده است و کسب نتایج ضعیف آن نگرانی هایی را در بین خانواده والیبال این شهر ایجاد کرده است.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال شهرداري اروميه آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر کنید، ماراتن جذاب والیبال ایران به بازی سوم کشید

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه در دیدار دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیده بود و شاگردان عبدالرضا علیزاده برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشتند، اما طبیعت این روند را تغییر داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک مساوی شوند.

در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری ارومیه 25 بر 22 به پیروزی رسید تا طرفداران این تیم سرود پیروزی بخوانند و به برد تیم شهر ارومیه شوند، اما در ست دوم طبیعت 25 بر 21 نتیجه را جبران کرد و دو تیم یک بر یک در ست شماری برابر شدند.

در ست سوم نیز طبیعت نمایش بهتری نسبت به شهرداری ارومیه داشت و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا دو بر یک در ست شماری پیش بیافتد، اما شهرداری ارومیه در ست چهارم دوباره قدرت خود را به حریف دیکته کرد و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم برسد.
ست پنجم این دیدار با امتیاز 15 بر 12 به سود طبیعت به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم وادی شکست دور رفت را جبران کنند و تعیین تیم صعود کننده این رقابت به بازی سوم کشیده شود.

محمد شاهمیری و علی‌اصغر حاجی کاظمی، ناظران این مسابقه جذاب بودند که به مدت 148 دقیقه طول کشید و یک هزار و 300 تماشاگر داشت.

محمد محبوب عشق‌دوست، اسماعیل رزقی و مهرداد شوشتری نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، در این مسابقه نقش آفرینی کردند و قضاوت این دیدار را انجام دادند.

تیم طبیعت اسلامشهر نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند اما نماینده والیبال ارومیه سه مقام نایب قهرمانی و هشت مدال برنز لیگ برتر در گنجینه افتخارات خود دارد و تاکنون به مقام قهرمانی نرسیده است.

طبیعت در پایان مرحله مقدماتی 18 برد و 51 امتیاز در جدول ثبت کرد و به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد تا رقیب شهرداری ارومیه در مرحله نخست حذفی شود.

شاگردان ابراهیم وادی در دو مسابقه مرحله گروهی نماینده ارومیه را از پیش رو برداشتند که دیدار دور رفت 15 آذر سه بر یک و دور برگشت نهم اسفند سه بر دو به سود طبیعت شد اما در این دیدار شهرداری ارومیه انتقام شکست‌های پیشین را از حریف گرفت و بردی ارزشمند به دست آورد.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان با پنج برد و 13 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب 9 برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با 14 پیروزی و 39 امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

میلاد تقوی رئیس جدید فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رئیس اول، نیلوفر حجتی، محمود افشاردوست، پیمان اکبری، بهروز عطایی و … از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

نکته جالب این دیدار حضور سه نسل وادی در سالن بود که ابراهیم وادی به عنوان سرمربی تیم طبیعت را هدایت می‌کرد، محمدطاهر وادی و پسرش (سینا) که از جایگاه تماشاگران این دیدار را نظاره‌گر بودند.

دیدار سوم دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه روز دوشنبه 28 اسفند در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود. تیم‌های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در دیگر مسابقه روز دوم دور رفت مرحله یک چهارم نهایی از دقایقی دیگر به مصاف هم می‌روند. دیدار نخست دو تیم سه بر یک به سود مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • رسمی: برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد
  • لیگ برتر والیبال| آخرین تیم نیمه نهایی مشخص شد/ شهرداری ارومیه در جمع برترین‌ها
  • شگفتی‌سازی ارومیه با حذف تیم دوم لیگ برتر
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود دُرناها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال
  • شهداب صعود کرد، تکلیف طبیعت و شهرداری ارومیه به جدال سوم کشید
  • صبر کنید، ماراتن جذاب والیبال ایران به بازی سوم کشید
  • پلی‌آف لیگ برتر والیبال| طبیعت از سد شهرداری ارومیه گذشت
  • خیز شهرداری ارومیه برای رسیدن به نیمه نهایی