Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@11:13:47 GMT

آخرین جزییات انهدام باند "شبح طالقان"

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۱۱۷

آخرین جزییات انهدام باند 'شبح طالقان'

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت:با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان طالقان اعضای باند سرقت اماکن خصوصی معروف به شبح طالقان پس از ارتکاب به ۳۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ سید صالح بذرگری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در اماکن خصوصی شهرستان طالقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و موفق به دستگیری وی شدند و در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که از سارقان سابقه دار است در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در بازجویی‌ها به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ بذرگری در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان با تشکیل یک باند سرقت ۳ نفره به نام " شبح طالقان "، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغ‌ها در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، شهر جدید هشتگرد و استان قزوین می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان طالقان متهمان همراه با پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انهدام باند مواد مخدر شبح پلیس البرز دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با ۷ سارق و ۱۰ مالخر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت در تهران، خبر داد و گفت: در این پرونده ۷ سارق و ۱۰ مالخر بازداشت شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی موتورسیکلت در مرکز تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، اعضای یک باند سرقت موتورسیکلت در ساعات پایانی شب راهی معابر خلوت شده و پس از شناسایی موتورسیکلت‌ اقدام به سرقت آنها با تخریب قفل کرده و از صحنه جرم متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم متوجه شدند این سرقت‌ها توسط 7 مرد جوان انجام شده و سردسته این باند بزرگ مردی سابقه‌دار و 25 ساله است.

اولتیماتوم سردار رادان به سارقان خشن در سال جدید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با روش‌های علمی و پلیسی مخفیگاه متهمان پرونده را در نقاط مختلف تهران شناسایی کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه‌های مورد نظر شدند و 7 مرد جوان را در عملیات‌ ضربتی بازداشت کردند.

سردار گودرزی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی هدف تحقیق قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت 100 دستگاه موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد؛ همچنین در بررسی‌های بیشتر 10 مالخر شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان 10 مالخر را بازداشت کردند، ادامه داد: کارآگاهان در بررسی از مخفیگاه 17 متهم پرونده تعداد 72 موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند بزرگ سرقت موتورسیکلت با ۷ سارق و ۱۰ مالخر
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • از قرص‌های غیرمجازی که به کشور‌های عربی نرسید تا توقیف گازوئیل قاچاق
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در مرند
  • دستگیری سارقان با ۱۱ فقره سرقت در مرند