Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@10:58:45 GMT

انتخاب رئیس جدید هیات کوهنوردی استان سمنان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۱۲۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در سمنان برگزار شد.
در این انتخابات که علیرضا کریم و اسماعیل احمدیان چاشمی، دو نامزد ریاست هیات بودند، اسماعیل احمدیان چاشمی‌ با کسب 13 رای از مجموع 16 رای رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این نشست تاکید کرد:حضور بانوان در ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این استان باید بیش از پیش شود.
جهانشیر به پرورش استعدادها و توسعه ورزش قهرمانی اشاره و تصریح کرد: هیات ها باید استعدادهای ورزشی را به خوبی پرورش دهند و همواره جانشین پروری برای قهرمانان ورزشی را مدنظر داشته باشند. استان سمنان بیش از 37 هزار و 219 ورزشکار سازمان‌ یافته دارد که حدود یک هزار و 100 نفر در کوهنوردی فعال هستند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان کوهنوردی صعود ورزشی علیرضا کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدهای ورزشی در ماه رمضان

ایسنا/قم کارشناس ارشد فیزیولوژی کاربردی اظهار کرد: روزه داری هیچ منافاتی با ورزش کردن ندارد، تنها باید دقت داشته باشیم چه نوع ورزشی و در چه ساعاتی در روز انجام شود.

محدثه افراز کارشناس ارشد فیزیولوژی کاربردی، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای حفظ سلامتی و آمادگی جسمانی در این ماه نباید از ورزش کردن غافل شویم، عنوان کرد: هر چقدر فرد مقدار عضله بیشتری داشته باشد، متابولیسم بالاتری دارد و بر عکس هر قدر چربی بیشتری داشته باشد متابولیسم بدنش پایین تر است؛ اگر فردی قصد کاهش وزن داشته باشد باید درصد عضله خود را نسبت به چربی افزایش دهد تا به شرایط مطلوب برسد.

مدرس فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: اگر چه در ماه رمضان افراد ساعات زیادی را در روزه داری به سر می‌بردند اما در پایان این ماه دچار افزایش وزن می‌شوند این مسئله طبیعی است؛ وقتی افراد فعالیت بدنی ندارند با مصرف خوراکی‌های پر کربوهیدرات و درصد قند بالا دچار افزایش وزن می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت بدنی در ماه رمضان برای جلوگیری از اضافه وزن، ادامه داد: روزه داری هیچ منافاتی با ورزش کردن ندارد، تنها باید دقت داشته باشیم چه نوع ورزشی و در چه ساعاتی در روز انجام شود.

این مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه در ماه رمضان با توجه به دریافت کمتر فیبر و مایعات اکثر افراد دچار یبوست می‌شوند، افزود: تحقیقات ثابت کردند ورزش کردن منجر به کنترل هورمون‌های بدن، کاهش استرس و کاهش مشکلات گوارشی می‌شود.

وی یادآور شد: به دلیل تغییر سبک زندگی افراد در نوع غذای مصرفی و ساعات خواب در ماه رمضان سطح سیستم ایمنی بدن ما دچار مشکل می‌شود؛ لذا می‌توانیم با فعالیت‌های ورزشی این مسئله را تا حدود زیادی کاهش دهیم.

افراز تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم درصد چربی بدن را کاهش دهیم ماه رمضان می‌تواند اتفاق خوبی را برای ما رقم بزند؛ به خصوص برای کسانی که پرخوری عصبی دارند و مازاد بر کالری مورد نیاز بدن غذا مصرف می‌کنند ماه رمضان فرصتی است که خود را با شرایط درست مصرف غذا وفق دهند.

این کارشناس ارشد فیزیولوژی کاربردی با اشاره به اینکه ورزش کردن در ماه رمضان می‌تواند کیفیت خواب را برای فرد بهتر کند، اظهار کرد: اگر فردی می‌خواهد قبل از زمان افطار ورزش کند باید فعالیت‌های کم شدت و در واقع تمرینات قدرتی و استقامتی که وزنه‌های سبک دارند انجام دهد؛ به هیچ عنوان فعالیت‌های پر شدت از جمله ایروبیک با مدت زمان طولانی توصیه می‌شود.

وی اضافه کرد: انجام ورزش‌های پر شدت با زمان‌های طولانی منجر به دهیدراته و کم آب شدن بدن می‌شود؛ لذا انجام ورزش‌های پر شدت باید در فاصله بین افطار تا سحر باشد.

افراز تاکید کرد: افرادی که قصد انجام تمرینات ورزشی بعد از افطار را دارند باید وعده سبکی را مصرف کنند؛ همچنین اگر فردی بخواهد بعد از وعده سحر تمرین کند این هم قابل اجرا است، البته باید دو ساعت بعد از مصرف وعده سحری اقدام به انجام حرکات ورزشی با شدت کم کند.

این کارشناس ارشد فیزیولوژی کاربردی یادآور شد: ورزشکارانی که حفظ عضله برای آن‌ها مهم است و ورزش‌های با شدت بالا انجام ‌می‌دهند می‌توانند با توجه به وزنشان میزان پروتئین مورد نیاز دریافتی‌شان را پیدا کنند و این مقدار پروتئین را در سه وعده افطار، شام و سحر خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک ۱۳نفره در انتخابات ریاست یک فدراسیون!
  • انتخاب رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • انتخاب رئیس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی مازندران
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • انتخاب رئیس هیات بوکس خراسان رضوی
  • فعالیت‌های بدنی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • اعلام شرایط شرکت در آزمون جذب معلم ورزش
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • بایدهای ورزشی در ماه رمضان