Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@11:58:45 GMT

واکنش علی دایی به تعلیق فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۱۳۲

واکنش علی دایی به تعلیق فوتبال ایران

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود و در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی دایی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی، گفت: بازی خیلی سختی بود. با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود. در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول یک مقدار بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم ما کاملا برتر بودیم. متاسفانه قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. می‌توانستیم در نیمه دوم حداقل سه گل بزنیم اما بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در مورد اینکه چرا عباسیان را تعویض کرد، گفت: من تشخیص دادم که عباسیان تعویض شود و به یک بازیکن جوان بازی دادم تا در این زمین بد راحت‌تر کار کند.

سرمربی سایپا در مورد شرایط بد زمین گفت: متاسفانه نتوانستند باران را خوب مهار کنند و این وضعیت به وجود آمد. بارش باران کار را سخت کرد. در مسابقات قبلی این مشکل نبود. حتی ما یک روز قبل از بازی به اینجا آمدیم تا یک جلسه تمرین کنیم اما چون وضعیت بد بود تمرین نکردیم. اگر تمرین کرده بودیم که الان وضعیت زمین وا ویلا بود. دوست داریم روی زمین بازی کنیم. زمانی که توپ را کنار زمین هم می‌بردیم سانتر کردن سخت بود.

دایی درمورد واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد احتمال محرومیت تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تعلیق احتمالی به خاطر دخالت دولت در فوتبال، گفت‌: در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل صحبت کنم. خیلی از موضوعات هست که به فوتبال ما ضربه می‌زند. شما مشتی از یک خروار را مطرح کردید. خیلی از مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند و کسی به این موضوعات دقت نمی‌کند. فوتبال ما جایگاهش این نیست. اگر امکانات سخت افزاری ما یک دهم استعدادهای کشورمان را پوشش می‌داد خیلی از مشکلات را نداشتیم و به راحتی حرف اول را در آسیا می‌زدیم. متاسفانه این امر در کشور ما نیست و این مشکلات به وجود می‌آید. باید تابع قوانین بین المللی بود. همه دنیا از قوانین فیفا تبعیت می‌کند و آنها هر چه می‌گویند باید انجام دهیم. از خودمان نمی‌توانیم قانونی در بیاوریم که با قوانین فیفا تداخل داشته باشد که باعث شود باشگا‌ه‌هایمان به مشکل بخورند و تیم ملی اجازه بازی نداشته باشد. همه این مسائل به فوتبال ملی ما ضربه می‌زند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دایی در نشست خبری تعلیق فوتبال ایران سرمربی تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد

به گزارش خبرآنلاین قطعا علی دایی یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا است و غیر از جنبه‌های فنی و آموختن آموخته‌هایش به نسل جدید، حتی از نظر ژورنالیستی هم به سود ماست که در فوتبال حاضر باشد و کار کند، اما راستش فضایی که این روزها ساخته شده، طوری نیست که جای دایی خیلی در آن خالی به نظر برسد. تعارف که نداریم؛ در این فوتبال حاشیه بر متن می‌چربد، پرده‌های حرمت دریده شده و روزی ۲۰ تا بیانیه و مصاحبه جنجالی منتشر می‌شود. دنیای اقتصاد نوشت:کار فنی ضعیف است و ره‌آورد چندانی ندارد. رنک لیگ ایران در رتبه‌بندی باشگاه‌های قاره مدام تنزل می‌کند و تیم‌های ملی‌مان هم یکی پس از دیگری ناکامی به بار می‌آورند، اما تا دل‌تان بخواهد دعوا و درگیری داریم، تنش‌های اعصاب خردکن و جنجال‌های زردی که حال آدم را به هم می‌زنند. در این مدت خیلی از آدم‌حسابی‌ها از فوتبال ایران رفتند یا شاید ناچار به ترک آن شدند؛ از مهدی مهدوی‌کیا که هر چقدر در هامبورگ تقدیر می‌شود در ایران مجالی برای کار آسان نمی‌یابد تا کریم باقری که در اوج موفقیت از پرسپولیس جدا شد.

راستش این است که شاید این حوزه با حال زار این روزهایش آماده همکاری محترمانه با علی دایی هم نباشد. او «عزیز» یک ملت است؛ یک سرمایه اجتماعی و چهره‌ای ملی که باید قداستش حفظ شود. آیا واقعا امروز چنین امکانی مهیاست؟ قطعا این‌طور نیست و شاید به همین دلیل هم هست که خود دایی طی یکی، دو سال گذشته به دفعات تاکید کرده منعی برای کار ندارد، با این حال خودش از وضع فعلی لذت می‌برد و ترجیح می‌دهد به فوتبال برنگردد.

هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند دایی بهار ۹۸ با چه پشت پرده‌ای از فوتبال ایران رفت، اما اگر امروز قصد قضاوت داشته باشیم، منصفانه باید بگوییم آن اتفاق، فعل‌وانفعال‌های بعدش و نیز تصمیماتی که خود دایی گرفت، چه بسا باعث ارتقای جایگاه او نزد بخش بزرگی از مردم ایران شد. او حالا حتی نسبت نزدیک‌تری با لقب همیشگی‌اش یعنی «شهریار» دارد؛ اسطوره‌ای که در سطحی بالاتر از کشمکش‌های روزمره فوتبال ایران نشسته و از یک موقعیت معتبر و خدشه‌ناپذیر برخوردار است.

مردم ایران این دایی را مقرب‌تر هم می‌دانند؛ مردی که هرازگاهی یک ویدئو از او در جایگاه ممتازش منتشر می‌شود. گاهی دایی را در حال‌ پذیرایی از بچه‌های بهزیستی در دفتر کارش می‌بینیم و گاهی مثل همین اواخر یک بانوی ر زمی‌کار مدال قهرمانی‌اش را به او تقدیم می‌کند. حیف نیست که این جایگاه دوباره به چالش‌های فوتبال نه چندان پاکیزه ایران آلوده شود؟ 23302 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898129

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!