Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم و می‌توانستیم در نیمه دوم حداقل سه گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*بازی خیلی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود. در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم. در نیمه اول یک مقدار بازی پایاپای بود، اما در نیمه دوم ما کاملا برتر بودیم.

*متأسفانه قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. می‌توانستیم در نیمه دوم حداقل سه گل بزنیم، اما بازی با تساوی به پایان رسید.

*در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل (هشدار AFC به فدراسیون فوتبال ایران) صحبت کنم. خیلی از موضوعات هست که به فوتبال ما ضربه می‌زند. خیلی از مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند و کسی به این موضوعات دقت نمی‌کند.

*فوتبال ما جایگاهش این نیست. اگر امکانات سخت افزاری ما یک‌دهم استعداد‌های کشورمان را پوشش می‌داد خیلی از مشکلات را نداشتیم و به راحتی حرف اول را در آسیا می‌زدیم. متاسفانه این امر در کشور ما نیست و این مشکلات به وجود می‌آید. باید تابع قوانین بین المللی بود. همه دنیا از قوانین فیفا تبعیت می‌کند و آن‌ها هر چه می‌گویند باید انجام دهیم.

*از خودمان نمی‌توانیم قانونی در بیاوریم که با قوانین فیفا تداخل داشته باشد که باعث شود باشگا‌ه‌های‌مان به مشکل بخورند و تیم ملی اجازه بازی نداشته باشد. همه این مسائل به فوتبال ملی ما ضربه می‌زند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر ماشین سازی علی دایی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آسمان قم امروز عصر نیمه ابری و در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد خواهد بود گفت: تا شب از میزان ابر کاسته می‌شود و همچین وزش باد نیز کمتر می‌شود.

وی افزود: حداقل دمای هوای امروز ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است و حداکثر به ۲۷ درجه سانتیگراد احتمالا می‌رسد.

اسماعیلی با بیان اینکه آسمان قم فرا نیمه ابری و تاشب صاف خواهد شد گفت: از فردا روند افزایش دما تا پایان هفته را شاهد خواهیم بود و بطور میانگین احتمالا تا آخر هفته ۶ درجه سانتیگراد افزایش داشته باشد.

وی افزود: حداقل دمای فردا ۱۲ درجه سانتیگراد و حداکثر به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد