Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@19:26:04 GMT

اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۱۹۳

اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های مازندران

رویداد۲۴ به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۶ آبان ماه از محور‌های کندوان و هراز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۵ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، عنوان داشت: تردد تریلر‌ها از محور هراز ممنوع استو تردد کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه و از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترافیک مازندران شما هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده‌های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس محدودیت ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می‌شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

کد خبر 6081109

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال