Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات آذربايجان غربي گفت: 115 روستاي بالاي 70 خانوار اين استان به نسل چهارم اينترنت همراه متصل مي شود که اين امر نقش بسيار زيادي در توسعه مناطق روستايي دارد.

قاسم جليلي نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به اينکه توسعه زيرساخت هاي ارتباطي در روستاها يکي از مهمترين برنامه هاي ادراه کل ارتباطات و فناوري اطلاعات است، افزود: اين زيرساخت ها در تمامي شهرستان هاي آذربايجان غربي به جز اشنويه و شوط اجرايي مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: 200 کيلومتر از جاده هاي آذربايجان غربي نيز فاقد پوشش مناسب ارتباطي است که براي بهبود پوشش در اين مناطق بايد تا پايان امسال برنامه ريزي ها با توجه به اعتبار مناسب انجام شود.
وي بيان کرد: زيرساخت هاي ارتباطي و اينترنتي ارايه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونيک و ايجاد تسهيلات ارتباطي براي مردم مناطق محروم است.
مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات آذربايجان غربي اضافه کرد: تاکنون بستر اينترنت در بيش از يکهزار و 400 روستاي اين استان فراهم شده است.
جليلي نژاد ادامه داد: توسعه زيرساخت هاي ارتباطي جهت بهره مندي تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار از اينترنت پرسرعت تا پايان سال جاري در دستور کار قرار دارد.
وي با اشاره به اينکه در حال حاضر بيش از 200 دفتر پيشخوان دولت در آذربايجان غربي فعال است، گفت: در راستاي خدمات دهي هرچه بهتر به شهروندان و تحقق دولت الکترونيک، 14 دفتر پيشخوان خدمات دولت در شهرهاي اين استان راه اندازي مي شود.
به گزارش ايرنا در سال 1390 با تصويب مجلس شوراي اسلامي و ابلاغ معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رييس جمهوري ساختار وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان ها تغيير کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان ها به عنوان نماينده تام الاختيار وزير و ناظر بر زيرمجموعه هاي پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زير ساخت (بخش دولتي) و شرکت هاي خصوصي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات تاسيس شد.
تمامي وظايف سازمان هاي وابسته به وزارت از قبيل سازمان تنظيم مقررات، سازمان فناوري اطلاعات و غيره از طريق اين ادارات کل در استان ها پيگيري مي شود و در همين راستا وظايف اين ادارات کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات در چهار بعد نظارت امنيتي و حفاظتي، نظارت مديريتي، نظارت برنامه اي و نظارت مقرراتي تعريف شده است.
ادارات کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان به عنوان نماينده عالي بخش حاکميت با هدف ايجاد هماهنگي در اجراي برنامه ها و سياست هاي بخش ارتباطات و فناوري اطلاعات بين کليه واحدهاي تابعه در استان تشکيل و مديران کل استاني به عنوان نماينده ارشد وزارت متبوع وظيفه پاسخگويي به مقام محترم وزارت و مقامات ارشد استان را عهده دار است.
9918/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است. پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6085483 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند