Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به انتشار خبري مبني بر برقراري روابط پاکستان با رژيم صهيونيستي تاکيد کرد، با عاملان و شايعه پراکنان آن برخوردي جدي خواهد شد.
«محمد فيصل» خبر برقراري روابط پاکستان و رژيم صهيونيستي را بي اساس خواند و گفت: با عاملان انتشار چنين خبر کذبي، برخورد جدي صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگرچه سخنگوي وزارت امور خارجه پاکستان اين موضوع را شايعه خوانده است، اما اين سخنان واکنش وي به مخالفتهاي جدي داخلي به سخنان «عاصمه حديد» نماينده مجلس ملي اين کشور وابسته به حزب حاکم تحريک انصاف (PTI) محسوب مي شود که در سخنراني رسمي اخير خود در مجلس ملي پاکستان خواستار به رسميت شناختن رژيم صهيونيستي از سوي دولت اسلام آباد شد.
با توجه به اينکه وي عضو حزب حاکم پاکستان است، احزاب و شخصيتهاي سياسي و مذهبي اين درخواست وي را موضع رسمي تحريک انصاف تلقي کرده اند که در حال نظرسنجي افکار عمومي پاکستان در مورد رابطه با رژيم صهيونيستي است.
مخالفت احزاب مذهبي پاکستان با عادي سازي روابط پاکستان و اسرائيل
از ديدگاه علماي پاکستان اين موضوع برخلاف تعليمات قرآن، احاديث و تعليمات اسلامي است. به همين دليل احزاب مذهبي پاکستان تاکيد کرده اند که هرگز اجازه نمي دهند صهيونيستها در دستيابي به اهداف خود در پاکستان موفق شوند.
علماي شيعه و سني نيز در نشست اخير خود تحت عنوان تجمع علماي مسلمان در لبنان هرگونه اقدام براي عادي سازي روابط با رژيم صهيونيستي را به معناي خيانت به امت و دين اسلام و انسانيت دانستند.
از اينرو مولانا «عبدالغفور حيدري» معاون دبير کل حزب متحده مجلس عمل پاکستان، علامه «ابتسام الهي ظهير»، علامه «قاضي عبدالقدير» رهبر حزب علما اهل حديث پاکستان و ديگر شخصيت هاي مذهبي از عاصمه حديد خواستند که درخواست خود را پس بگيرد.
از ديدگاه منتقدان سياستهاي دولت عمران خان نخست وزير پاکستان، کاملا مشخص شده است که نگراني آنها از توسعه روابط دولت وي با حکام آل سعود و دريافت 12 ميليارد دلار کمک بي مورد نبوده است.
اين بدان معنا است که رژيم آل سعود در حال واسطه گري براي برقراري روابط ميان پاکستان و رژيم صهيونيستي است و در ازا آن نيز دست و دلبازي کرده و درصدد اعطاي کمک به دولت عمران خان است.
علاوه براين هواپيماي مشکوک و متعلق به رژيم صهيونيستي که اخيرا در فرودگاه اسلام اباد به زمين نشست و سپس پاکستان را ترک کرد، مي تواند در راستاي تلاشهايي محسوب شود که مي کوشد پاکستان را به رژيم صهيونيستي نزديک کند.
اگر چه «عارف علوي» رئيس جمهوري پاکستان فرود اين هواپيما در فرودگاه بين المللي اسلام آباد و توقف 10 ساعته آنرا بي اساس دانست، اما با طرح درخواست نماينده وابسته به تحريک انصاف در پارلمان پاکستان مبني بر شناسايي رژيم صهيونيستي به نظر مي رسد آهسته آهسته خبرهايي در اين مورد در حال افشا شدن است.
در هر حال، مخالفت‌هاي داخلي گسترده با سخنان عاصمه حديد نماينده حزب حاکم تحريک انصاف در مجلس ملي پاکستان نشان مي دهد که موضوع فراتر از طرح يک شايعه و يا درخواست شخصي است و مردم پاکستان و علماي اين کشور انتظار دارند اين حزب در بالاترين سطح به سخنان نماينده خود در پارلمان در مورد شناسايي رژيم صهيونيستي واکنش نشان دهد.
نويسنده: مجيد وقاري
116/118
کليدواژه پاکستان رژيم صهونيستي

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • اردوغان: دیگر روابط تجاری با اسرائیل نداریم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود