Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@22:08:20 GMT

کارگاه آموزش نویسندگی دفاع مقدس در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۴۵۳

کمیل قندهاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی دفاع مقدس اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با همکاری حوزه هنری شهرستان شاهرود به مدت یک روز به میزبانی این مرکز برگزار شد.
وی افزود: در این کارگاه محمد قاسمی پور مسؤول ادبیات پایداری نشر سوره مهر به تدریس مباحث پیرامون نویسندگی دفاع مقدس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول مرکز حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: در این دوره آموزشی بیش از ۲۰ نفر از علاقمندان و نویسندگان و راویان دفاع مقدس شهرستان شاهرود حضور داشتند.
وی با بیان اینکه این کار‌ها در راستای توانمندسازی راویان و نویسندگان دفاع مقدس برپا شده است افزود: در نظر این است با همکاری حوزه هنری این کارگاه‌ها بصورت ماهانه با حضور اساتید برجسته کشوری در شاهرود برگزار شود.
لازم به ذکر است با توجه به حضور بیش از هزار شهید در شهرستان شاهرود و حضور رزمندگان این شهرستان در عملیات‌های مهم دفاع مقدس نیاز به نگارش کتاب‌های دفاع مقدس ضروری است و یا اینکه کتاب‌های متنوعی از سهدا این شهرستان نگاشته شده، اما هنوز هم در این زمینه نیاز‌های اساسی احساس می‌شود که برگزاری چنین کارگاه‌های بی می‌تواند در انجام برنامه‌های منسجم برای گردآوری خاطرات رزمندگان و ثبت و ضبط آن‌ها برای آیندگان مثمر ثمر باشد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود