Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامحسین غیپ پرور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهداف و برنامه‌های سفرهای استانی اظهار کرد: سفرهای استانی جزء برنامه‌های ثابت ما است.

وی  دیدار و دلجویی از خانواده شهدای برگزاری جلسه با نخبگان استان، برگزاری جلسه با فرماندهان و مسئولین سپاه، بررسی  روند اجرای برنامه های بسیج و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از مهم‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی خو مطرح کرد و بیان داشت: دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها از دیگر برنامه‌های سفرهای استانی ما است و این را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نمایندگان رهبری در استان‌ها مَثَل نخ تسبیح را دارند، بر ترویج و تبلیغ فرمایشات رهبری توسط ایشان تاکید و اضافه کرد: سخن انقلابی باید توسط نماینده ولی فقیه بیان شود و کار تبلیغ و ترویج فرمایشات و مطالبات رهبری باید توسط همین افراد صورت پذیرد بنابراین تلاش ما بر این است که این جایگاه رفیع و بلند نمایندگان آقا را در استان‌ها برای خود مرور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های دو روزه خود در استان همدان پرداخت و گفت: برنامه‌های اجرایی طی دو روز بسیار فشرده برگزار شد، ضمن اینکه بسیار با برکت بود.

سردار غیب‌پرور با اشاره به برگزاری جلسه با فرمانده گردان‌های بیت المقدس همدان تصریح کرد: مسائل دفاعی و امنیتی سرمایه‌داری خوبی در کل کشور شده و به طور قطع  اتفاقاتی چون اتفاق و اغتشاشات 9دی سال گذشته دیگر رخ  نخواهد داد چراکه بچه‌های ما با تجربه‌تر، کارآموزده تر از گذشته هستند و حساسیت بالایی دارند.

وی به برگزاری جلسه‌ای با حضور 100 نفر از منتخبین پایگاه‌های استان اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده شهید تقوی طلب و بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر از دیگر برنامه‌های صورت گرفته طی این سفر استانی بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سردار غیب پرور نمایندگان رهبری گردانهای بیت المقدس همدان محمدی انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بر ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی اعضای مجمع نیروهای انقلاب تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات استانی و ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید حسین بهشتی‌نژاد امشب _چهارشنبه نهم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: شیعه به معنای پیرو سایه به سایه ائمه (ع) است، امشب ۱۷ ماه رمضان مصادف با جنگ بدر است که عدد مسلمانان در این جنگ ۳۱۳ نفر و عدد دشمنان ۳ برابر بود اما به دلیل اخلاص و استقامت مسلمانان فرشتگان به نصرت مسلمانان آمدند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه گذشته، ضمن قدردانی از همه کاندیداهایی که با حضور خود به افزایش شور انتخاباتی کمک کردند، گفت: از همه کاندیداهایی که رأی آورده یا نیاوردند و به ویژه کاندیداهای مجمع می‌خواهیم که کمترین حرمت‌شکنی را نسبت به سایر کاندیداها نداشته باشند؛ چرا که هر کدام از کاندیداها ظرفیتی معنوی، علمی و انقلابی هستند که شناخته نشده‌اند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به برگزاری جلسات نوروزی و تصمیم برای افزایش تعامل و ارتباط با نمایندگان منتخب به صورت ماهانه ابراز کرد: برای اینکه مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بخواهد پویاتر، زنده‌تر و بروزتر شود، لازم است به بازخوانی دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بپردازد و خود را در مسیر ارتقای سطح معنوی، علمی و فنی در کنار تعامل با نمایندگان قرار دهد.

وی ادامه داد: گزارش گرفتن از نمایندگان منتخب به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه لازم است مسائل و مشکلات استانی و حتی ملی باید به صورت مدبرانه و عاقلانه از نمایندگان مطالبه شود چرا که انتظارات از مجمع نیروهای انقلاب بیشتر است.

آیت الله بهشتی نژاد با اشاره به ظرفیت‌های مضاعف استان اصفهان، بر پیگیری جدی مطالبات مردم توسط نمایندگان استان تاکید و خاطرنشان کرد: با بروز بودن و ارتقای سطح علمی مجمع، نمایندگان نیز خواهند دانست که پشتوانه آنها انسان‌های آگاه و مطالبه‌گر فنی هستند نه افرادی که احساسی تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 739808

دیگر خبرها

  • ایده «محفل امام حسنی ها» برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • ضرورت احصای ظرفیت های مازندران برای جهش تولید