Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:58:18 GMT

دایی: در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۴۶۳

دایی: در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود و در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم.

به گزارش مشرق، علی دایی در نشست خبری بعد از تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی، گفت: بازی خیلی سختی بود. با توجه به این زمین خراب کار برای دو تیم سخت بود. در هر دو نیمه بهتر از ماشین‌سازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول یک مقدار بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم ما کاملا برتر بودیم. متاسفانه قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. می‌توانستیم در نیمه دوم حداقل سه گل بزنیم اما بازی با تساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

زمان دیدارهای معوقه پرسپولیس و بازی استقلال و پدیده

وی در مورد اینکه چرا عباسیان را تعویض کرد، گفت: من تشخیص دادم که عباسیان تعویض شود و به یک بازیکن جوان بازی دادم تا در این زمین بد راحت‌تر کار کند.

سرمربی سایپا در مورد شرایط بد زمین گفت: متاسفانه نتوانستند باران را خوب مهار کنند و این وضعیت به وجود آمد. بارش باران کار را سخت کرد. در مسابقات قبلی این مشکل نبود. حتی ما یک روز قبل از بازی به اینجا آمدیم تا یک جلسه تمرین کنیم اما چون وضعیت بد بود تمرین نکردیم. اگر تمرین کرده بودیم که الان وضعیت زمین وا ویلا بود. دوست داریم روی زمین بازی کنیم. زمانی که توپ را کنار زمین هم می‌بردیم سانتر کردن سخت بود.

دایی درمورد واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد احتمال محرومیت تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تعلیق احتمالی به خاطر دخالت دولت در فوتبال، گفت‌: در جایگاهی نیستم که در مورد این مسائل صحبت کنم. خیلی از موضوعات هست که به فوتبال ما ضربه می‌زند. شما مشتی از یک خروار را مطرح کردید. خیلی از مسائل به فوتبال ما ضربه می‌زند و کسی به این موضوعات دقت نمی‌کند. فوتبال ما جایگاهش این نیست. اگر امکانات سخت افزاری ما یک دهم استعدادهای کشورمان را پوشش می‌داد خیلی از مشکلات را نداشتیم و به راحتی حرف اول را در آسیا می‌زدیم.

متاسفانه این امر در کشور ما نیست و این مشکلات به وجود می‌آید. باید تابع قوانین بین المللی بود. همه دنیا از قوانین فیفا تبعیت می‌کند و آنها هر چه می‌گویند باید انجام دهیم. از خودمان نمی‌توانیم قانونی در بیاوریم که با قوانین فیفا تداخل داشته باشد که باعث شود باشگاه‌هایمان به مشکل بخورند و تیم ملی اجازه بازی نداشته باشد. همه این مسائل به فوتبال ملی ما ضربه می‌زند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف سایپا علی دایی فوتبال فیفا لیگ قهرمانان آسیا ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در نتیجه اقدام به موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین‌المللی فعال در حوزه قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین‌آلات سنگین و دستگاه‌های راه‌سازی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند و برای دو نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند، اعلان قرمز صادر شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی قاچاق توقیف شده‌اند و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به‌کارگیری آن‌ها مشخص شده است که به زودی توقیف خواهند شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: ارزش مالی ماشین‌آلات راه‌سازی کشف شده بیش از پنج هزار میلیارد تومان است.

قهرمانی یادآور شد: قاچاقچیان در تمام مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: همراهی، همدلی و تعامل همه اعضای شورای تأمین و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باعث شده است که فضای استان برای قاچاقچیان و مجرمان ناامن و در همه حوزه‌ها توفیقات خوبی درباره پیشگیری و مقابله با انواع جرایم محقق شود.

کد خبر 739695

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!