Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کردستان گفت: ايجاد تنوع تامين منابع مالي در راستاي رونق سرمايه گذاري در اين استان امري ضروري است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، بهرام نصراللهي زاده روز چهارشنبه در نشست هم انديشي با ذيحسابان دستگاه هاي اجرايي اظهار داشت: اقتصاد و دارايي، بانک مرکزي و برنامه و بودجه سه رکن اساسي برنامه ريزي در کشور محسوب مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ضمن تاکيد بر تعامل و همکاري بين سازمان مديريت و برنامه ريزي و اداره کل امور اقتصادي و دارايي استان افزود: پيشبرد هر برنامه و هدفي مستلزم وجود همکاري و همراهي بين نهادها و سازمان هاي مختلف است.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي کردستان يکي از الزامات توسعه را وجود انسان هاي توسعه گرا خواند و اضافه کرد: براي دستيابي به توسعه و انجام اقداماتي در اين راستا بايد از کارهاي کليشه اي پرهيز کنيم.
وي بر ايجاد بستر لازم براي حضور سرمايه گذاران در استان تاکيد کرد و يادآور شد: متنوع کردن منابع تامين مالي در راستاي سرمايه گذاري از ديگر موارد ضروري است که بايد به آن بپردازيم.
نصرالهي زاده با اشاره به اينکه رکن اصلي تامين منابع مالي کشور وزارت اقتصادي و دارايي است، اضافه کرد: اين وزارتخانه در حوزه هاي مختلف از جمله درآمدهاي مالياتي و جذب سرمايه گذاري فعاليت مي کند بنابراين رسالت کارکنان اين مجموعه در استان بسيار سنگين است.
مدير کل امور اقتصادي و دارايي کردستان هم در اين نشست با اشاره به اينکه اقتصاد و دارايي و اين اداره کل با سازمان مديريت و برنامه ريزي ارتباط تنگاتنگي دارد، گفت: بودجه در دستگاه هاي اجرايي در قالب موافقتنامه اي که با سازمان مديريت و برنامه ريزي مبادله مي شود، پرداخت مي شود.
محمد عظيم ملک با اشاره به اينکه کارآمدي هر دستگاهي به منابع انساني آن بر مي گردد، افزود: منابع انساني توانمندي در اين اداره کل مشغول به فعاليت هستند که کسب رتبه هاي برتر در بخش هاي مختلف گواهي بر اين ادعا است.
بعد از اين نشست رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان از تمام بخش هاي اداره کل اقتصاد و دارايي استان بازديد کرد و در جريان آخرين اقدامات انجام شده در راستاي مستند سازي و تثبيت مالکيت دولت، ارائه صورتحساب هاي هزينه اي و عمراني و آخرين وضعيت جذب اعتبارات عمراني در قالب اسناد خزانه و اوراق تسويه قرار گرفت.
7348/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، در نشست امروز شورای کشاورزی استان از سایت مدیریت ستاد گیاهان دارویی به نشانی نشانی www.herbalplant.ir رونمایی شد.
دهقان پور رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت: رونمایی از این سایت سبب می‌شود اطلاعات تولید و فراوری گیاهان دارویی و میزان کشت و محل کشت آن‌ها برای سرمایه گذاران مشخص می‌شود.
فارس با داشتن بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی زیر کشت گیاهان دارویی تولید بیش از نیمی از گیاهان دارویی کشور را در سال ۱۴۰۲ به خود اختصاص داد.
در این نشست همچنین برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی، بودجه استانی هم در نظر گرفته شد استاندار فارس در این نشست بر علمی‌تر شدن تولید و بهره‌برداری محصولات حوزه کشاورزی تاکید کرد و از متولیان خواست در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی از هوش مصنوعی استفاده کنند.
دکتر ایمانیه استاندار فارس  هم در این نشست بر علمی‌تر شدن تولید و بهره‌برداری محصولات حوزه کشاورزی تاکید کرد و از متولیان خواست در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی از هوش مصنوعی استفاده کنند.
 در این نشست همچنین برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی علاوه بر اعتبارات ملی بودجه استانی در نظر گرفته شد.
حل مشکل کاهش سهم سوخت ادوات کشاورزی و تلاش برای پیشگیری از پیشروی ملخ‌های مراکشی در مزارع و باغ‌های فارس از دیگر مباحث مطرح شده در شورای کشاورزی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید