Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: استقرار گمرک در بندرخشک اين شهرستان بخاطر انجام امور صادراتي و وارداتي ضروري است و بايد توسط مسئولان پيگيري شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمدرضا صباغيان روز چهارشنبه در بازديد از اين بندر با اشاره به اينکه کار ساخت گمرک در اين مجموعه از مدت ها قبل آغاز شده بر تسريع آن تاکيد کرد و افزود: راه اندازي گمرکر، مطالبه مهمي است که بايد بيش از گذشته پيگيري شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه بندر خشک نقش مهمي در اشتغال و توسعه منطقه دارد ادامه داد: ايجاد اشتغال مولد با مشارکت بخش خصوصي جزو برنامه هاي مهم دولت و مجلس است.
نماينده مردم شهرستان هاي مهريز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شوراي اسلامي به اهميت پيگيري طرح هاي اقتصادي و اشتغالزا در منطقه براي جذب جوانان و توليد به عنوان يک ضرورت تاکيد نمود.
صباغيان گفت: رويکرد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر ايجاد زمينه مناسب براي جلب سرمايه گذاران و همچنين ارتقاي خدمات به مردم و مقابله با تهديد و تحريم اقتصادي دشمنان است.
همچنين فرماندار مهريز گفت: از طرح هاي بزرگ اشتغالزايي در اين شهرستان که توسط بخش خصوصي و با پيگيري دولت و همراهي مردم انجام مي شود بندر خشک است.
سيد محمدرستگاري افزود: راه اندازي اين بندر و گمرک در آن، نقش اساسي در اشتغال جوانان منطقه دارد و براي تسريع در انجام آن بايد اقدام مناسب انجام شود.
عمليات ساخت نخستين بندر خشک تعاوني کشور در زميني به مساحت 700 هکتار از سال 1390 آغاز شده و هم اکنون همه زيرساخت هاي آن انجام شده است.
اين بندر با مشارکت و سرمايه گذاري مردم تاکنون 500 ميليارد ريال براي آن هزينه شده ، 200ميليارد ريال نيز آماده هزينه کردن است و در فاز اول سه هزار ميليارد ريال هزينه خواهد شد.
مرکز شهرستان مهريز در 30 کيلومتري يزد واقع شده است.
7536/ 6197
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی وزارت امور خارجه، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با آقای حسین ابراهیم طه دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش ها و فعالیت های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

دکتر امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد؛ اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی ضمن‌ ابراز خرسندی از دیدار مجدد با دکتر امیرعبداللهیان،‌ بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین‌ ضمن استقبال از پیشنهادات‌ دکتر امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام داشت.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسراییل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج