Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:02:20 GMT

اعضای سازمان جهانی گردشگری همدان را ترک کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۵۸۸

اعضای سازمان جهانی گردشگری همدان را ترک کردند

همدان- ایرنا- با پایان چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO)، اعضای وابسته به این سازمان همدان را ترک کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، چهلمین اجلاس جهانی گردشگری که از 21 آبان ماه به میزبانی همدان آغاز شده بود امروز به کار خود پایان داد.
این اجلاس از روز دوشنبه با حضور حدود 80 تن از اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری از 30 کشور جهان به مدت سه روز در همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری اجلاس اصلی، نشست های تخصصی، چهار پنل آموزشی، معرفی ظرفیت های گردشگری همدان به دنیا، توصعه صنعت توریسم و بازدید اعضا از اماکن گردشگری همدان بخشی از رهاوردهای این اجلاس بود.
در حال‌ حاضر اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری 557 عضو هستند که جمهوری اسلامی ایران نیز 16 عضو دارد و شهرداری همدان، شرکت سیاحتی علیصدر و دهکده گردشگری گنجنامه سه عضو همدانی این اجلاس جهانی هستند.
همدان با بیش از یکهزار و 800 جاذبه گردشگری به عنوان یکی از پنج شهر گردشگر پذیر کشور به حساب می آید. آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، تپه باستانی هگمتانه، گنبد علویان، کتیبه های گنجنامه، غارعلیصدر، برج قربان، سرابها و حمام حاج آقا تراب نهاوند، خانه لطفعلیان ملایر، خانه مسعودی، آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی و بقعه حیقوق نبی (ع) از مهمترین آثار تاریخی و گردشگری این استان است که همه ساله مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد.
9904/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي اجلاس جهاني گردشگري همدان2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

 فرهاد فرامرزیان در دیدار با مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان در زمینه ثبت جهانی چندین اثر تاریخی و گردشگری استان گفت: ثبت جهانی آبشار بیشه و برگزاری جشنواره رود و ریل کاری ارزشمند و کم‌نظیر است.
وی خاطرنشان کرد: در ساماندهی مناطق گردشگری و آبشار‌ها نیز شاهد کار‌های ارزشمندی در استان هستیم.
رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تشریح خدمات و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی گفت: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان تاکنون ۸ هزار پذیرش داشته و بیش از هزار عمل در آن انجام شده است، این در حالی است که تعرفه خدمات مرکز درمان ناباروری این واحد دولتی است چراکه هدف ما خدمت به مردم در جهت فرزندآوری و منویات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت و فرزندآوری است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ شرکت دانش بنیان با جهاددانشگاهی لرستان در ارتباط هستند که از این میزان ۱۴ شرکت در واحد مستقر است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • روستا‌های ایران در فهرست جهانی شدن
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود