Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا زارعی رئیس فدراسون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت : المپیاد استعدادیابی هفته اول آذر ماه در کرمان و زنجان برگزار می شود. وی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون کوهنوردی گفت: اعزام تیم چهار نفره یخ نوردی به مسابقات جهانی مسکو ، حضور در مسابقات انتخابی المپیک در ژاپن و فرانسه در سال آینده و حضور در مسابقات آسیایی اندونزی در سال آینده از برنامه های تیم های کوهنوردی و سنگ نوردی ایران است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان کوهنوردی استعدادیابی سنگ نوردی فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه شهذاب یزد و با درخواست کادرفنی جدید این تیم، قرارداد ایلشن داوودی‌پور پاسور جوان و آینده دار والیبال ایران که فصل گذشته با عملکرد بسیار درخشان خود یکی از عوامل موفقیت و نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد بود، تمدید شد تا او چهارمین فصل حضور خود را در باشگاه شهداب یزد تجربه کند.

لازم به یادآوری است که ایلشن داوودی‌پور محصول پرورش یافته باشگاه شهداب محسوب می‌شود که کار خود را از تیم دسته یک شهداب جوان و سپس تیم جوانان شهداب آغاز کرده و رفته رفته وارد تیم بزرگسالان شد و سال گذشته نیز با حمایت باشگاه توانست استعداد و توانایی واقعی خود را به والیبال ایران نشان دهد.

ایلشن داوودی‌پور اخیرا به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد تا سال خویش تکمیل شود. البته او در لیست نهایی موتا پائز جایی نداشت تا حضور در لیگ ملت‌های والیبال‌ را از دست بدهد. با این حال داوودی‌پور قطعا سال آینده انگیزه‌های زیادی برای درخشش و حضور در تیم ملی خواهد داشت.
 

دیگر خبرها

  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران