Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه و با افزایش میزان سرقت توسط راکبان موتورسیکلت، عابران پیاده و سرنشینان وسایل نقلیه باید بیشتر مراقب اینگونه حوادث باشند.

در همین رابطه به تازگی حوزه پیشگیری از جرایم نیروی انتظامی اقدام به انتشار ویدئویی کرده که در آن شگرد جدیدی از دزدی توسط برخی از موتورسیکلت سواران را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌کنیم که راکبان دو موتورسیکلت به صورت صحنه‌سازی، تصادفی را ترتیب می‌دهند و زمانی که سرنشین یکی از وسایل نقلیه حواسش به این موضوع پرت شد، اقدام به سرقت از وی می‌کنند.

در ادامه ویدئوی مورد نظر را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار داغ فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی

به گزارش خبرگزاری مهر، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: تغییر سوخت خودروها از مواد آلاینده فسیلی به سوخت سبز یکی از مؤثرترین راهکارها برای کاهش آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت است که بر همین اساس برای تشویق استفاده شهروندان و رانندگان درون شهری، تسهیلات ویژه ای مانند مجوز تردد به محدوده طرح ترافیک در منطقه و همچنین اختصاص پارکینگ رایگان برای ایشان در نظر گرفته شده است.

محمدی در همین راستا به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و شهرداران نواحی ۲و ۳ از پارکینگ محل استقرار ون‌های برقی منطقه در محور پانزده خرداد بازدید و نحوه شارژ، تعمیرات و نگهداری آنها را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه با تاکید بر جایگزینی تدریجی خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و تاکسی) با خودروهای برقی، بازسازی کیوسک‌های موجود در محور مبدا ومقصد این ون ها را نیز در دستورکار قرارداد.

کد خبر 6081892

دیگر خبرها

  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد