Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر گفت: چهار طرح عمرانی شامل دستگاه سی تی اسکن، انبار دارویی، بخش زایشگاه «ال دی آر» و ساختمان خیرساز این بیمارستان آماده افتتاح است.

به گزارش ایرنا محمدرضا توکلی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهار طرح یاد شده 22 بهمن امسال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر اضافه کرد: انبار دارویی این بیمارستان در یکهزار و 200 مترمربع زیربنا احداث شد و هم اکنون آماده بهره برداری است.
وی افزود: ذخیره دارویی خوبی در انبار دارویی بیمارستان دکتر غرضی جمع آوری شده است که درمانگاه های شهرهای تویسرکان و نهاوند را نیز پوشش می دهد.
رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر به آمادگی بخش زایشگاه این بیمارستان با پنج اتاق «ال دی آر» اشاره و بیان کرد: پنج میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تجهیز این بخش هزینه شده و مجهز به امکانات روز است.
دکتر توکلی ادامه داد: یک اتاق از پنج اتاق «ال دی آر» بخش زایشگاه مجهز به زایمان در آب است و با تمایل بیمار این روش زایمان انجام می شود.
وی با بیان اینکه 15 تخت دیگر در بخش زایمان این بیمارستان فعال است که پیشتر بازسازی شده بود، بیان کرد: چنانچه اعتبارات امسال اعلام شود، در صدد هستیم در کنار بخش زایشگاه اتاق عمل را نیز تا پایان سال بازسازی و تجهیز کنیم.
رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر همچنین به آمادگی کامل افتتاح دستگاه «سی تی اسکن» این بیمارستان با اعتبار 30 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: سال گذشته بخش رادیولوژی بیمارستان نیز با اعتبار 2 میلیارد ریال بازسازی و تجهیز شد.
توکلی ساختمان خیرساز بیمارستان غرضی توسط «حاج حسن توکلی» یکی از خیران ملایر در حوزه سلامت را از طرح های عمرانی این بیمارستان عنوان و بیان کرد: بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار توسط خیر برای ساخت این بخش هزینه شده و تا پایان سال قابل افتتاح است.
وی ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع احداث شده و شامل بخش هایی همچون مسجد، همراه سرا با پنج اتاق و فضاهای فرهنگی و آموزشی است و هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
توکلی با بیان اینکه تاکنون در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرای هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر هزینه شده است، افزود: 90 درصد از طرح هتلینگ این بیمارستان تاکنون اجرا شده و 10 درصد مابقی به دلیل کمبود اعتبار و نقدینگی باقیمانده است.
وی یادآور شد: چنانچه گشایشی در تخصیص اعتبارات صورت گیرد و اعتبارات امسال اختصاص یابد، طرح بهسازی دیوارها، نرده ها و نمای بیمارستان و بازسازی و تجهیز اتاق عمل نیز اجرا می شود.
رئیس بیمارستان غرضی ملایر همچنین احداث و راه اندازی پلی کلینیک تخصصی را از دیگر اولویت های مهم برشمرد و گفت: پیگیری های لازم بویژه از طریق نمایندگان ملایر و مدیر درمان تامین اجتماعی همدان انجام شده است که امیدواریم هر چه سریعتر این امر محقق شود.
توکلی کمبود پزشک متخصص در برخی رشته ها همچون متخصص و جراح مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و ارتوپدی را یکی از مشکلات این بیمارستان برشمرد و بیان کرد: مکاتبه های لازم در این زمینه انجام شده است تا بتوانیم بزودی این تعداد متخصص را جذب کنیم.
وی با بیان اینکه سطح رضایت مندی بیماران در بخش بستری بسیار خوب و مطلوب است، اظهار داشت: در بخش سرپایی به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان رضایت مندی کمی پایین است که امیدواریم با راه اندازی پلی کلینیک این مشکل حل شود.
به گزارش ایرنا، روزانه در بیمارستان دکتر غرضی ملایر به بیش از 2 هزار بیمار در بخش های بستری و سرپایی خدمات ارایه می شود.
بیمارستان دکتر غرضی ملایر وابسته به سازمان تامین اجتماعی است و دارای 141 تخت فعال و 40 پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک و داروساز است.
ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و دکتر غرضی و یک کلینیک تخصصی است.
7528/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي علوم پزشكي تامين اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۴.۲ کیلومتر جاده مجتمع بندری نگین نیز آماده بهره برداری شده و بزودی آیین افتتاح آن انجام می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد شکیبی نسب  در بازدید از مجتمع بندری نگین اظهار کرد: براساس برنامه ریزی و روند پیشرفت تا کیلومتر هفت جاده نیز تا شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: هم اینک قطعات پل فلزی مسیر مجتمع بندری نگین به طور کامل ساخته شده و ۹۵ درصد آن به محل اجرا طرح انتقال یافته و مابقی نیز در فرایند انتقال به طرح قرار دارد.

وی یادآور شد: مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین نیز به اتمام رسیده و ۲ قطعه بتنی پل نصب شده است.

شکیبی نسب تصریح کرد: با روند کنونی اجرا پل جاده دسترسی مجتمع بندری نگین پیش بینی شده تا شهریور ماه به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: طرح برق رسانی به مجتمع بندری نگین نیز با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد که براساس پیش بینی ها انتظار است این طرح تا شهریورماه عملیاتی شود.

وی افزود: مشاور طرح تکمیل فاز نخست تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت های مجتمع بندری نگین جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه گذار به صورت مستمر از این مجتمع بازدید و موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می دهد.

در بازدید تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مجتمع بندری نگین همچنین روند تخلیه و بارگیری کامیون های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است