Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-08@15:31:33 GMT

هنر نمایش، هنر مردمی و تعیین کننده در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۷۳۴

هنر نمایش، هنر مردمی و تعیین کننده در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی هاشمی افزود: کارکرد هنر نمایشی در جامعه انتقال ارزش هاست بنابراین باید تلاش کنیم هنر دینی و انقلابی را با آن منتقل کنیم.

وی موفقیت در توسعه فرهنگ و هنر جامعه را نیازمند توجه متولیان فرهنگی و دستگاه هی هنری عنوان و تاکید کرد: توجه به این موضوع باید به گونه ای باشد که بدانیم چه گفتمانی باید در استان ترویج یابد تا به اهداف مورد نظر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به صدا در آمدن زنگ نمایش را در استان امیدوار کننده خواند و اظهارداشت: تعداد اجرای نمایش های اخیر در مقایسه با سال های گذشته افزایش یافته است که نشان از توسعه فرهنگ و هنر داشته و ضرورت توجه متولیان امر را می طلبد.

سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی در دو بخش تجربه و حرفه ای برگزار و پیش از ظهر امروز از برگزیدگان هر بخش آن با حضور مسئولان کشوری و استانی تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد

عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات در افزایش حق مسکن و سایر موارد را منتفی کرد.

به گزارش مهر، امسال حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار تعیین شد؛ هر چند به امضا نمایندگان جامعه کارگری نرسید.

در سال جدید و پس از فروکش کردن فضا ملتهب تعیین حداقل دستمزد، قرار شد در نخستین جلسه شورای عالی کار در سال ۱۴۰۳، با تغییراتی در مصوبه مانند افزایش ۳۵ درصدی حق مسکن و نیز افزایش یک درصد به ۲۲ درصد سایر موارد، مصوبه تعیین حداقل دستمزد به امضا جامعه کارگری نیز برسد.

 

در این راستا دولت اصرار داشت نمایندگان جامعه کارگری کل مصوبه را امضا کنند، اما نمایندگان جامعه کارگری تاکید دارند تنها افزایش حق مسکن به امضا برسد. در نتیجه عدم توافق نمایندگان دولت و جامعه کارگری در شورای عالی کار، اعمال تغییرات را منتفی کرد.

گفتنی است، حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار مبلغ ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی یک اثر از ملایر به جمع ۱۲ تئاتر برتر دانش آموزان کشور
  • پشتوانه مردمی بزرگ ترین سرمایه انقلاب اسلامی است
  • معلمان نمونه کردستان تجلیل شدند
  • آغاز به کار میز خدمت وزارت اقتصاد در سفر استانی رئیس جمهور به قم
  • ۱۶۷ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج ارسال شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی