Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@03:01:08 GMT

رونمایی از طرح تحول اتاق خبر شبکه جهانی سحر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۷۶۴

رونمایی از طرح تحول اتاق خبر شبکه جهانی سحر


طی مراسمی با حضور مدیر شبکه جهانی سحر و مدیران ارشد کانال های چهارگانه زیرمجموعه این شبکه و جمعی از سردبیران و دبیران از طرح تحول اتاق خبر شبکه سحر رونمایی شد.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، در این نشست، علیرضا سلیمانی زاده، مدیر شبکه جهانی سحر گفت: تقسیم عملکرد تحریریه های کانال های چهارگانه اردو، کردی، آذری و بالکاناین فرصت مقتضی را ایجاد می کند تا علاوه بر اخبار ایران و جهان، فرصت کافی برای پرداختن به اخبار مناطق هدف وجود خواهد داشت و از موازی کاری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: از این پس با راه اندازی یک تحریریه مرکزی تولید خبر ایران و جهان بهینه سازی روند تولید اخبار محقق خواهد شد. در این تحریریه یک سردبیر ارشد، بر فضای کار نظارت خواهد داشت و توامان فعالیت تحریریه های کانال ها دیگر نیز مورد نظارت و ارزیابی سردبیر ارشد قرار خواهد گرفت.
این تحریریه مرکزی ۷۰ درصد اخبار شبکه را تولید کرده و ۳۰ درصد اخبار مربوط به منطقه هدف هر کانال در تحریریه های مربوطه همان کانال تهیه خواهد گردید. این روش بر افزایش تولید اخبار با کیفیت مطلوبتر تاثیر خواهد گذاشت.
در ادامه سلیمانی زاده افزود: با شروع ماه آذر استفاده از روش جدید تولید خبر آغاز خواهد گردید.
در پایان این مراسم ، امروزچهارشنبه ۲۳ ابان، با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمدرضا صفا دوست مدیر سابق اتاق خبر شبکه جهانی سحر که به افتخار بازنشستگی نایل شد نیز تقدیر به عمل آمد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید

دریافت 68 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی مجموعه، ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» اولین مجموعه تاریخی طنز نوجوان، همزمان با پخش این مجموعه در ساعت ۲۱ از شبکه امید، رونمایی و منتشر شد.

ترانه این اثر را مهناز رودساز سروده و مجید امیری بازیگر این مجموعه که صداپیشگی شخصیت روباه را هم بر عهده دارد خواننده آن است. معین ادیم نیز آهنگسازی آن را بر عهده دارد. این ترانه را می توانید از اینجا گوش کنید.

تیزر جدید این سریال با معرفی موسیقی تیتراژ توسط علی نوروزیان ساخته شده است.

این مجموعه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۲۱ از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ٩ صبح و ١۴:٣٠ بعد از ظهر روی آنتن می‌رود. همچنین این سریال شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این مجموعه حمیدرضا عطارد تهیه‌کننده، زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران، مجید بخششیان سرپرست نویسندگان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه است.

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تولید شده است.

کد خبر 6087700 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم)
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود