Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:34:00 GMT

برف و مه غلیظ در محور هراز

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۸۰۲

برف و مه غلیظ در محور هراز

سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بارش نزولات آسمانی در محور هراز و فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف، مه غلیظ و کاهش دید افقی در برخی از محورهای هراز حاکم است و تردد باید با احتیاط انجام شود.

وی افزود: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در تمام جاده‌های استان، توصیه می‌شود لذا از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی محور هراز و فیروزکوه می خواهیم، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن، وسایل گرمایشی، پتو و جیره غذایی خشک کرده و بدون این تجهیزات اقدام به سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبی بیان داشت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این محور حتما قبل از شروع سفر استعلام های لازم را انجام داده تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان اینکه بارش برف در این محور تشدید شده است اظهار داشت: مسدود شدن محور هراز تا کنون در دستور نبوده است و به دلیل کم بودن تردد در این مسیر هیچ برنامه‌ای برای یک طرفه کردن هراز وجود ندارد.

کد خبر 4458773

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه شرق استان تهران محور هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران نوروزی در تردد از محور‌های گلستان احتیاط کنند

سلیم اصغری با اشاره به فعالیت سامانه‌های ناپایدار جوی تا دو روز آینده در استان، گفت: هم اینک محور‌های کوهستانی خوش ییلاق، چهارباغ، درازنو و جنگل گلستان همراه با بارش بوده و احتمال بارش برف هم، شب هنگام در این محور‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش باران جاده‌های استان را لغزنده کرده، افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه فاصله طولی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز و حواس پرتی در این شرایط جوی الزامی است.

اصغری ادامه داد: تمام عوامل راهداری استان اعم از ۳۰ گشت و ۱۷۰ نیرو و ناوگان راهداری، آماده باش و در طول محور‌های حساس و بحران خیز و راهدارخانه‌ها مستقر بوده تا در موقع بروز بحران به انجام عملیات بموقع عملیات راهداری بپردازند.

وی از مسافران خواست که در صورت تردد از محور‌های کوهستانی حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی و سوخت و اغذیه کافی به همراه داشته و به توصیه‌های پلیس و راهداران توجه کنند.

معاون راهداری گلستان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان بطور شبانه روزی در خدمت کاربران جاده‌ای و مسافران نوروزی است تا با ارائه آخرین اطلاعات جوی و جاده‌ها برای سفری امن و آرام مسافران همکاری لازم را داشته باشند.

استان گلستان بالغ بر ۵ هزار و ۲۵۱ کیلومتر انواع بزرگراه و راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و کوهستانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • مسافران نوروزی در تردد از محور‌های گلستان احتیاط کنند
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • جاده‌های فارس باز است