Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی با مشکوک شدن به حرکات و رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در خیابان مطهری، حرکات وی را زیر نظر گرفتند که راننده و سرنشین این خودرو به محض مشاهده خودروی گشت پلیس با سرعت زیاد متواری شدند.
سردار محمد کاظم تقوی افزود: ماموران انتظامی با تعقیب این خودرو متهمان را در ابتدای خیابان شهید قرنی مشهد دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی پژو مقادیری دلار کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقوی ادامه داد: راننده پژو در بازجویی اعتراف کرد که راننده خودرو تریلر است و در مسیر ترکمنستان ایران کار می کند و مقداری دلار از کشور همسایه گرفته و قصد تبدیل آن  را به پول رایج ایران داشته است.
پلیس در بازرسی از این خودرو بیست و یک قطعه اسکناس 100 دلاری و 369 منات ترکمنستان کشف کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان رضوی منات ترکمنستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، مأموران پاسگاه انتظامی معصومیه در حین گشت زنی دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ معیریان افزود: با اقدام به موقع پلیس هر دو خودرو توقیف و در بازرسی از آنها تعداد ۳۴ بسته آدامس، شش کارتن نوشابه انرژی زا، پنج کارتن چیپس، تعداد ۱۳۰ بسته کاپوچینو، هزار و ۵۰۴ قوطی جوهر ویپ خارجی فاقد هرگونه مدارک قانونی، کشف شد.
او با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: هر دو راننده خودرو در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • با پول پژو۲۰۷ خودروی ژاپنی بخرید! + عکس
  • کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق درایرانشهر