Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی خانه کتاب از برگزاری چهارمین دوره پاییزه کتاب همزمان با بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سید سعید میرمحمد صادق با اشاره به برگزاری دهمین دوره یارانه حمایتی از کتابفروشی‌ها در هفته کتاب گفت: طرح پاییزه کتاب با شعار «حال خوش خواندن در پاییزه کتاب» دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌هاست که از ٢٤ آبان‌ماه در شهرستان ها و از ٢٦ آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد و تا ٤ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: تاکنون در این طرح ٥٦٩ کتابفروشی مورد تایید قرار گرفته‌اند. البته با توجه به ادامه ثبت‌نام کتاب‌فروشان تهرانی ثبت نام همچنان ادامه دارد.

بر اساس طرح پاییزه کتاب، هر فردی می‌تواند صرفا با ارائه کارت ملی به کتابفروشی‌های عضو طرح  پاییزه کتاب به میزان یک میلیون ریال کتاب خریداری کند. همچنین به منظور حمایت از نویسندگان نیز تخفیف کتاب‌های تالیفی ۲۵ و کتاب‌های ترجمه ۱۵ درصد خواهد بود.
بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد سینمایی فارابی، ۱۶ عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، حمیدرضا بشیری‌فراز مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش فارابی، درباره حضور بنیاد در نمایشگاه کتاب امسال گفت: پس از سال‌ها رکود و توقف در این مرکز، انتشارات بنیاد سینمایی فارابی، امسال در سی‌ وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیش از یکصد عنوان کتاب در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور پیدا کرده است.

او با بیان اینکه فارابی ۱۶ عنوان کتاب جدید را در این دوره از نمایشگاه کتاب رونمایی می‌کند، افزود: از این ۱۶ عنوان کتاب، ۱۵ اثر، تألیفی و حاصل پژوهش و نگارش برجسته‌ترین متفکران عرصه سینمایی در کشور است.

وی گفت: کتاب‌های تألیفی در سطح کاربردی هستند و تلاش شده تا اندکی از پژوهش‌های صرفاً نظری فاصله گرفته شود چراکه سینمای امروز ایران نیازمند تحقیقاتی است که بتواند در بهبود هرچه بهتر وضعیت سینمای ایران کارآمد باشد. از این رو این هم‌افزایی میان مجموعه بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفته است.

مدیر مرکز انتشارات، آموزش و پژوهش بنیاد سینمایی فارابی در خاتمه اظهار کرد: تمام تلاش همکاران ما در این مرکز این است که به یک غبارروبی از مطالعات سینما در ایران دست یابیم و بتوانیم پابه‌پای تغییرات مباحث نظری و عملی در زمینه سینما در جهان گام برداریم. از این رو به سراغ موضوعات جدید مغفول در سینما رفته‌ایم.
اضافه می‌شود: انتشارات بنیاد سینمایی فارابی در شبستان اصلی مصلای تهران، سالن ۳، راهروی شماره ۱۵، غرفه شماره ۲۷۵ از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه پذیرای خانواده سینما، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و عموم علاقمندان هنر هفتم است.

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ای با رنگ تنوع،نشاط و تخفیف در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران
  • روز شلوغ اخبار فرهنگی؛ از نمایشگاه کتاب تا کیانوش عیاری و حامد بهداد
  • نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳ با حمایت بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
  • بنیاد سینمایی فارابی، ۱۶ عنوان کتاب جدید را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌کند
  • سهم انجمن سینمای جوانان ایران از نمایشگاه کتاب
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • کتابخانه‌ای به وسعت ایران
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی