Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-29@07:38:10 GMT

چرخش میلان از زلاتان به سوی بنزما

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۶۹۸۷

چرخش میلان از زلاتان به سوی بنزما

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - عملکرد درخشان بنزما در هفته های اخیر مورد توجه بوده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، تیم فنی باشگاه میلان در ماه های اخیر قصد داشت تا زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی لس آنجلس گلکسی را به سن سیرو بازگرداند اما آن ها اکنون امیدوار به جذب مهاجم فرانسوی رئال مادرید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد درخشان کریم بنزما به همراه رئال مادرید در هفته های اخیر از نگاه ها دور نمانده و به گزارش نشریه مطرح ایتالیایی آث میلان آماده ارائه پیشنهادی برای خارج کردن بنزما از مادرید است.

همان گونه که در بالا اشاره شد زلاتان اولویت اصلی روسونری برای تقویت خط حمله باشگاه بود اما تیم فنی میلان به این نتیجه رسیده که بنزما با توجه به سن کمترش گزینه بهتری برای پروژه جدید باشگاه خواهد بود.

برخی گزارش ها از علاقه تیم هایی نظیر پاریسن‌ژرمن و آرسنال به جذی بنزما خبر می‌دهند. با این حال به نظر نمی‌رسد که بنزما به این زودی ها سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

با توجه به دائمی شدن حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال و نقش چشمگیر بنزما زیر نظر سرمربی جدید، رئالی ها به این آسانی راضی به از دست دادن مهاجم خود نخواهند شد.

۷۷۱۲

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لالیگا آث میلان کریم بنزما سانتیاگو سولاری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ییلاقات تفت و مهریز رکورددار بارش‌های دو روز اخیر

ایسنا/یزد بارشهای بهاری دو روز گذشته موجب بروز طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن مسیل ها و وارد شدن خسارت به برخی از بخش‌ها و به ویژه تاسیسات در مناطقی از استان شد.

براساس گزارش هواشناسی استان بیشترین بارش های دو روز اخیر از آمحسن ده بالا به میزان ۸۸ میلیمتر،  طزرجان ۸۴، سخوید ۸۱ و منشاد ۸۰ میلیمتر گزارش شده است.

متاسفانه در جریان بروز سیلاب در برخی مناطق دو نفر جان خود را از دست داده و برخی از مسیرهای ییلاقی نیز به دلیل تخریب تاسیسات جاده‌ای مسدود شد.

جهادکشاورزی استان بلافاصله امروز با اعلام فراخوانی بهره برداران خسارت دیده از سیل خواسته تا به صورت مجازی مستندات خسارات وارده شده به خود را ارسال کنند.

هواشناسی بیشترین سرعت وزش باد ثبت شده طی روز گذشته را مربوط به منشاد، خضرآباد و چادرملو به ترتیب به میزان ۱۳۷، ۱۱۲ و ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت گزارش کرده است.

کمینه و بیشینه دمای شبانه روز گذشته نیز به ترتیب در نیر با دمای یک درجه سانتی‌گراد و اردکان، میبد، احمدآباد و عقدا با دمای ۲۶ درجه ثبت شده است.

هواشناسی استان برای امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه، آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز رگبار پراکنده وزش باد به‌ نسبت شدید و از جمعه کاهش دما را مورد انتظار دانسته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم رویایی عجیب زلاتان
  • سرعت چرخش زمین کم شده است؟
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • بانک قرمز، مورد نظر هواداران آبی - گزارش
  • اگر زمین یک لحظه نچرخد، چه می‌شود؟
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن
  • چهار سد در کردستان طی دو ماه اخیر سرریز شدند
  • ییلاقات تفت و مهریز رکورددار بارش‌های دو روز اخیر