Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@07:11:57 GMT

اجلاس اتحادیه اسکودا در تبریز آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۰۰۹

اجلاس اتحادیه اسکودا در تبریز آغاز به کار کرد

سی و یکمین اجلاس دو روزه اتحادیه کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور در تبریز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سی و یکمین اجلاس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور از امروز به میزبانی تبریز و با سخنرانی نائب رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رییس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاحیه این اجلاس دو روزه با بیان این‌که کانون از ابتدای تشکیل تاکنون با مشکلاتی دست به گریبان بوده است، اظهار داشت: تناقض در پاره ای از موازی کاری ها از جمله این مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسن عظیم زاده» با تأکید بر این‌که باید راهکاری مناسب برای از بین بردن مشکلات موجود در کانون وکلای دادگستری پیدا شود، افزود: برای حل برخی از مشکلات نیازمند وحدت رویه و اتخاذ میان کانون های استانی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر کانون های وکلای دادگستری با حملات مختلف مواجه است، اما با اتحاد و یکپارچگی اعضا و همچنین همکاری و تعامل با دادگستری ها و نیروی انتظامی مشکلات به تدریج پشت سر گذاشته می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان خوزستان هفته کتاب شیراز طرح 550 هزار هکتاری نهم ربیع الاول اردبیل آمریکا ایران هفته کتاب و کتابخوانی تبریز ۲۰۱۸ کانون وکلای دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ در این مسابقات تیم‌های وکلای شاهین و وکلای زنده رود نیز به مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع با شرکت بیش از ۱۱۰ نفر از همکاران وکیل در قالب بازیکن سرپرست و مربی با حضور ۹ تیم برگزار شد.
سید علی صادقی بعنوان آقای گل مسابقات و علی سفید زاده بعنوان بهترین دروازبان و علی علی محمدی عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود کردند.
تیم وکلای زنده رود نیز بعنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

دیگر خبرها

  • احتمال آزادی موقت دنی آلوز از زندان!
  • آغاز کارزار تبلیغاتی در مولداوی برای پیوستن به اتحادیه اروپا
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • پیگیری دستگاه قضا برای ساخت بزرگترین مرکز نگهداری سالمندان در گلستان
  • آغاز توزیع میوه شب عید در آذربایجان شرقی
  • آغاز عرضه سیب و پرتقال شب عید در آذربایجان شرقی
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد
  • سفرهای شهرستان برای حل مشکلات مردم آغاز می‌شود/ظرفیت خبرگان برای حل مشکلات به کار گرفته می‌شود