Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری گنبد گفت: باید از بازیکنانم به خاطر آن که تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و به بازی برگشتند خسته نباشید بگویم.

به گزارش ایسنا، عبدالاحد ارمشی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از کسب پیروزی سه بر دو برابر پیکان تهران در هفته هفتم لیگ برتر و صعود به رده دوم درباره این دیدار گفت: در ابتدا باید از بازیکنانم به خاطر آن که تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و به بازی برگشتند خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند معتقدم تماشاگران کمک اصلی را به ما در این پیروزی کردند. خوشحالم که شرمنده گنبدی ها نشدیم.

او در خصوص حضور پرتعداد تماشاگران گنبدی در دو دیدار این تیم برابر سایپا و پیکان اظهار کرد: در گنبد که سالن ۵ هزار نفری وجود دارد تمام سالن پر می شود و این‌ها گوشه ای از تماشاگران گنبدی هستند. در این شهر همه عاشق والیبال هستند و با وجود عدم پخش زنده مسابقات همه پیگیر این رقابت ها هستند.

ارمشی در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: ما پیش‌بینی بازی زیبا و خوبی را می‌کردیم اما انتظار بیشتری از بازیکنانم داشتم. در ست سوم عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم که خوشبختانه توانستیم برنده شویم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در پایان درباره داوری این دیدار و استفاده از دستگاه ویدیو چک گفت: داوری خوبی را شاهد بودیم و به نظرم ویدیو چک در چندین صحنه به دو تیم کمک کرد. معتقدم باید ویدئو چک در شهرستان‌ها نیز نصب شود تا خیال بازیکنان از داوری راحت باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

قطع همکاری میلان با سرمربی ایتالیایی‌اش در پایان فصل جاری قطعی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان با وجود شکست خانگی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا که منجر به قهرمانی زودهنگام رقیب دیرینه‌اش شد، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها با 17 امتیاز اختلاف نسبت به نراتزوری در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست اما ظاهراً مدیران باشگاه میلان از وضعیت موجود این تیم و اختلاف به وجود آمده بین میلان با اینتر ناراضی هستند و به دنبال ایجاد تغییرات در کادرفنی میلان برای فصل آینده هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ استفانو پیولی در پایان فصل جاری توسط هیت مدیره باشگاه میلان از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد. مدیران این باشگاه جستجوی خود را برای جذب سرمربی جدید آغاز کرده‌اند.

سرمربی پیشین تیم‌های لاتزیو، اینتر و فیورنتینا که در سال 2019 هدایت میلان را برعهده گرفت و این تیم را در فصل 22-2021 به قهرمانی سری A ایتالیا رساند، قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد.

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

پیولی در پی شکست شب گذشته تیمش در دربی دلامادونیا گفت: متأسفانه یکبار دیگر نتوانستیم حتی یک تساوی از دربی به دست بیاوریم. ما در جریان بازی موقعیت‌هایی خوبی نصیب‌مان شدیم، اما می‌خواستیم عمقی‌تر دفاع کنیم تا دوباره گلی شبیه به گلی که تورام در نیمه دوم زد، دریافت نکنیم. تیم مصمم بود و با جاه‌طلبی جنگید، اما شانس با ما یار نبود که به تساوی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد