Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@11:23:54 GMT

تعلیق‌عملیات‌دولت‌مستعفی‌یمن‌درالحدیده

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۱۳۰

خبرگزاری فرانسه از تعلیق عملیات نظامی نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن علیه انصارالله در الحدیده خبر داد. ناطقان: خبرگزاری فرانسه به نقل از فرماندهان میدانی گزارش داد که دولت مستعفی یمن تصمیم گرفته است عملیات نظامی خود علیه انصارالله در استان الحدیده در غرب یمن را به حالت تعلیق درآورد.

این خبرگزاری اعلام کرد که نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن که مورد حمایت ائتلاف عربی تحت امر عربستان هستند، دستوراتی را مبنی بر توقف حملات نظامی به نیروهای انصارالله در الحدیده در غرب یمن دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از کمی پیشتر شدت درگیری‌ها در الحدیده کاهش یافته بود و این در حالی بود که طی دو هفته اخیر، درگیری‌های شدیدی در شرق و جنوب این استان میان نیروهای مورد حمایت ائتلاف سعودی با نیروهای انصارالله در جریان بود. منبع: ایسنا برچسب ها: تعلیق عملیات ، دولت مستعفی یمن ، الحدیده

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعلیق عملیات دولت مستعفی یمن الحدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد