Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@16:08:48 GMT

دستگیری 3گروگان‌گیر در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۲۲۸

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری ۳ آدم‌ربا و آزادی گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۳ ساعت خبر داد. ناطقان: به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس سردار احمد علی گودرزی اظهارداشت: ساعت 7:45 صبح امروز مأموران انتظامی از وقوع یک فقره آدم‌ربایی در بلوار بعثت شهر شیراز مطلع شدند.

وی گفت: با حضور مأموران انتظامی و آغاز تحقیقات مشخص شد 3 سرنشین یک دستگاه پژو 405 با متوقف کردن یک دستگاه خودرو پراید سرویس مدرسه پسر بچه 10 ساله‌ای را از بین دانش‌آموزان آن سرویس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و طرح مهار در سراسر استان فارس به اجرا گذاشته شد.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات از گشت هوایی برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان استفاده شد، افزود: با تلاش مأموران انتظامی خودرو پژو 405 در یکی از ایست و بازرسی‌های شهرستان نی‌ریز متوقف و هر 3 آدم‌ربا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان فارس با بیان اینکه پسر بچه 10 ساله با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در سلامت کامل به آغوش خانواده خود بازگردانده شد، گفت: هر گونه اقدام مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه با سرعت عمل و برخورد شدید پلیس مواجه خواهد شد و مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس اجازه عرض اندام به اینگونه افراد را نخواهند داد.

فرمانده انتظامی استان فارس در خاتمه تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس در رابطه با انگیزه آدم‌ربایان ادامه دارد. منبع: تسنیم برچسب ها: دستگیری ، گروگان گیر ، شیراز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری گروگان گیر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های خوی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور ماموان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متاسفانه قاتل پس از به قتل رساندن جوان تقریبا ۲۲ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از محل متواری شده‌است    فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و با بیان ادله به بزه ارتکابی معترف گردید تاکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر