Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توزیع هدفمند منابع بانکی برای ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: از هرگونه پول پاشی و انحراف در تسهیلات اشتغال زایی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست شورای اشتغال امروز ( ۲۳ آبان ) به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور حجت الله عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، غلام محمد زارعی، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و اعضای این کارگروه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خطاب به مدیرکل بهزیستی، اظهار داشت: گزارش عملکرد این اداره کل در خصوص اعتبار توسعه اشتغال روستایی در نشست بعدی این کارگروه ارائه شود.


وی  با بیان اینکه اشتغال یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه است، عنوان کرد: در گذشته به دلیل راهبردهای غلط و یا نظارت ناکافی، توفیقات مطلوبی در این زمینه نداشتیم که شرایط  امروز می طلبد با دقت بیشتری در این خصوص گام برداریم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر توزیع هدفمند منابع بانکی برای ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: از هرگونه پول پاشی و انحراف در تسهیلات اشتغال زایی جلوگیری شود.


وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: دشمن به راهبرد فشار از بیرون و فروپاشی از درون علیه ایران روی آورده و معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است.


احمدی تصریح کرد: با هوشیاری و از طریق حمایت از بنگاه های فعال  و حل مشکلات بنگاه های غیرفعال، باید زمینه رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رویکرد اصلی ما حفظ اشتغال موجود و تزریق و جذب تسهیلات در قالب های مختلف برای ایجاد فضای معیشتی بهتری را برای مردم به ویژه جوانان است.


وی با اشاره به سفر اخیر وزیر کار به استان و نشست استانداران در مرکز، بیان داشت: هر استانی که منابع ابلاغی خود را جذب کند محدودیتی برای جذب سهم اشتغال روستایی ندارد.


احمدی با تاکید بر اینکه به دنبال اجبار بانک ها به پول پاشی نیستیم، گفت: منابع بانکی باید به درستی در بین تولید کنندگان تزریق شود.


نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید ساز و کار مناسب برای حفظ بیت المال و ایجاد اشتغال ایجاد شود.


وی خاطرنشان کرد: گام های خوبی برای توانمندسازی و اشتغال در استان برداشته شده و اثرات آن در جامعه روستایی استان مشهود است.


احمدی تاکید کرد: با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به مردم بسترهای لازم برای فعالیت های کمیته امداد در استان را فراهم می کنیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تامین اشتغال پایدار و معیشت مردم تاکید کرد و گفت: اقدامات کمیته امداد در این خصوص قابل تقدیر است.


وی خطاب به عبدالملکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد پیشنهاد داد که کمیته امداد از ظرفیت های خود برای تسهیل وثایق استفاده کند.


احمدی همچنین عنوان کرد: می طلبد برای نهادهای حمایتی به طور خاص کمیته امداد محدودیت رسته ای قائل شوید.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان هفته کتاب و کتابخوانی اردبیل اسحاق جهانگیری شیراز تبریز ۲۰۱۸ هفته کتاب نهم ربیع الاول خوزستان پول پاشی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انحراف اشتغال پایدار اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری با همکاری ادارات یک هزار واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 940 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که امروز دوشنبه در روستای گوشه به نمایندگی افتتاح شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی اقدام ماندگار دولت مردمی خواهد بود.

وی افزود: خدمات بی‌بدیل نظام اسلامی و دولت مردمی برای تأمین مسکن محرومان به ثمر نشست و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در تأمین مسکن همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدزاده تصریح کرد: دولت با تأمین اعتبار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این تعداد واحد مسکونی را در سطح استان احداث کرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کمیته تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان تأکید کرد و گفت: در صورت همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و دیگر نهادها پیش‌‍بینی می‌شود احداث مسکن مددجویان به دو هزار واحد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد