Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:25:03 GMT

یک واحد تولید لبنی در شهرکرد به چرخه تولید بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۲۳۲

یک واحد تولید لبنی در شهرکرد به چرخه تولید بازگشت

شهرکرد- ایرنا- معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: یک واحد تولید فراورده های لبنی با ظرفیت 700 تن تولید که از چرخه تولید خارج شده بود،امسال با حمایت دولت به چرخه تولید بازگشت.

محمد کاظم منزوی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، از آغاز به کار مجدد این کارخانه لبنی با وقفه یک ساله با ظرفیت 30 درصدی خبر داد و افزود: این واحد تولیدی با تدبیر مسئولان و مشارکت بخش خصوصی تولید خود را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با رونق دوباره این واحد تولیدی زمینه اشتغال 60 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شد.
به گزارش ایرنا، این شرکت فعالیت خود را از سال 1372 با ظرفیت تولید 700 تن مواد لبنی شامل پنیر، شیر، خامه و ماست در شهرکرد آغاز کرد که اکنون ظرفیت دریافت روزانه 150 تن شیر و تبدیل آن به 15 تا 20 تن پنیر را دارد.
2097/6199

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صنعتي صنايع لبني چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد