Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@17:30:23 GMT

آخرین جزییات انهدام باند «شبح طالقان»

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۰۴

آخرین جزییات انهدام باند «شبح طالقان»

خبرگزاری میزان: سرهنگ سید صالح بذرگری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد در اماکن خصوصی شهرستان طالقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و موفق به دستگیری وی شدند و در بازرسی از منزل متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم که از سارقان سابقه دار است در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در بازجویی‌ها به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ بذرگری در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: متهمان با تشکیل یک باند سرقت ۳ نفره به نام " شبح طالقان "، اقدام به سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغ‌ها در شهرستان‌های طالقان، نظرآباد، شهر جدید هشتگرد و استان قزوین می‌کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان طالقان متهمان همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: انهدام باند پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز از لوث وجود مجرمان، خرده فروشان، معتادان و سارقان طی ۲۴ ساعت گذشته در ۴۵ محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان در عملیات‌های جداگانه موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق که با دستگیری این سارقان ۱۰ فقره سرقت خودرو، ۲مورد سرقت موتور سیکلت، ۵ مورد سرقت داخل خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌ها و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس نقاط آلوده پاکسازی و با هنجارشکنان و سارقان قاطعانه برخورد می‌شود.

کد خبر 6063679

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • سارقان سابقه‌دار در بیجار دستگیر شد
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری باند سارقان احشام در بهشهر
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • باند سارقین اماکن‌ خصوصی و سیم برق در خوی متلاشی شد