Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، یگان موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن از شلیک موشک زلزال 2 به اردوگاه مستحدث مزدوران عربستانی در شرق صراوح از توابع استان مارب خبر داد.

به نقل از روز چهارشنبه خبرگزاری یمن ( سبا) یک منبع نظامی گفت: یگان موشکی ارتش ،محل تجمع مزدوران عربستانی در داخل اردوگاه مستحدث در نجد العتق در شرق شهر صرواح را با موشک زلزال 2ساخت داخل هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این منبع افزود: موشک با دقت به هدف اصابت کرد و خسارات مالی و جانی زیادی به مزدوران عربستانی وارد ساخت.


وی با اشاره به حملات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع مزدوران عربستانی طرفدار عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و متجاوزان سعودی در منطقه علب عسیر شمار زیادی از آنها را کشته و یا زخمی کرد.


توپخانه ارتش یمن همچنین مواضع مزدوران عربستانی درجبل فاطم در اطراف حریب القرامیش استان مارب را نیز هدف قرار داده و شماری از آنها را کشته و یا زخمی کردند.
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مزدوران سعودی ارتش جام نیوز یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد

ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر ایران و موشک‌باران غده سرطانی اسرائیل که بزرگترین بازتاب را در تمامی دنیا به همراه داشت اظهار داشت: سیاستمداران، رسانه‌ها و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به واقع از این اقدام شوکه و متعجب شدند.

وی تصریح کرد: از حدود 100 سال گذشته در دنیا و ممالک اسلامی و غربی چنین سابقه حمله و عملیاتی وجود نداشته است و کار به جایی رسید که بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفت که حق حمله به ایران را ندارد و این عزت، شجاعت و شهامت رهبر بزرگ انقلاب را می‌رساند که در طول تاریخ چنین کسی در میان رهبران اسلامی وجود نداشته است.

امام جمعه گوک‌تپه مهاباد گفت: بی‌تردید این دفاع موشکی، غرب و اروپا را حیران و مبهوت خود کرد و اسرائیل شوکه شد و پس از اینکه پایگاه‌های راهبردی اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند، تمامی رسانه‌های دنیا از شهامت و غیرت و مردانگی نیروهای اسلامی تعریف کردند.

وی در ادامه با تقدیر از مقام شامخ حضرت آیت الله خامنه‌ای که چنین شهامتی از خود نشان دادند بیان کرد: ایشان در نماز عید فطر فرمودند که اسرائیل باید تنبیه شود و به واقع نیز اینچنین شد و از سوی دیگر مسئولان نظامی که در این موشک باران و عملیات دخیل بودند تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش روسیه به سامانه ضدهوایی اس-۵۰۰ مجهز می شود
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • ۱۰ کشته در برخورد ۲ بالگرد ارتش مالزی + فیلم
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد