Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@03:46:37 GMT

گروگان گیران در شیراز کمتر از سه ساعت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۲۸

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز (چهارشنبه) راس ساعت 7 و 45 دقیقه سه گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 سرویس مدرسه ای را در بلوار بعثت شیراز متوقف کردند و پسر بچه 10 ساله را به گروگان گرفتند.
سردار گودرزی که خود فرماندهی این عملیات را بطور مستقیم در دست داشت ادامه داد: بلافاصله پس از این رخداد،عملیات مهار را ماموران پلیس بصورت زمینی و هوایی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در کمتر از سه ساعت خودرو گروگان گیران در ایست و بازرسی شهرستان نی ریز(در 192 کیلومتری شرق شیراز) متوقف شد و هر سه آدم ربا دستگیر شدند و پسر بچه نیز آزاد شد.
گودرزی بیان کرد: پس از پایان این ماموریت کودک به همراه بالگرد به شیراز منتقل شد و هم اکنون این کودک صحیح و سالم در اختیار نیروهای انتظامی است.
فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.
به گزارش ایرنا ، سه روز پیش نیز چند نفر با بستن راه سرویس مدرسه در شهرستان ممسنی (غرب شیراز) یک دانش آموز را ربودند و گریختند.
هنوز این گروگان گیران دستگیر نشده اند و از انگیزه آنان خبری در دست نیست.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک غرق شده در سیلاب

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، فرماندارشهرستان ارزوئیه از نجات معجزه‌آسای کودکی که در سیلاب غرق شده بود توسط تیم پزشکی مدیریت بحران شهرستان خبر داد.

رضا اسماعیل‌کاخ  اظهار کرد: با توجه به بارش‌ها و جاری شدن رودخانه‌های فصلی یک کودک هشت ساله حدود ساعت ۱۰ صبح امروز که برای تماشای رودخانه رفته بود لیز خورده و داخل سیلاب می‌افتد‌.

فرماندار ارزوئیه افزود: این کودک توسط اهالی به بالا هدایت می‌شود و در حالی که به نظر می‌رسد فوت کرده پس از یک ساعت و ۴۵ دقیقه تلاش پزشکان و پرستاران شبکه بهداشت احیا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کودک پس از احیا به بیمارستان شهرستان ارزوییه اعزام شد.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان