Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@08:19:04 GMT

کشف دلار‌های ۷۰۰ میلیونی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۴۸

کشف دلار‌های ۷۰۰ میلیونی

خبرگزاری میزان: سردار محمد کاظم تقوی در تشریح عملیات گسترده پلیس مشهد گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر شناسایی یکی از عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی، دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع به فرماندهی انتظامی مشهد صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: تیم‌های دایره آگاهی کلانتری سناباد در این ماموریت ضربتی با ردزنی‌های گسترده، متهم مورد نظر که لحظاتی پس از شرارت و عربده کشی در خیابان شیرازی مشهد با خودرو پژو قصد فرار داشت را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار تقوی گفت: در حالی که پلیس، متهم را به کلانتری سناباد انتقال می‌داد ماموران انتظامی با حرکت و رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان مطهری مواجه شدند که راننده و سرنشین این خودرو به محض مشاهده خودرو گشتی پلیس با سرعت زیاد متواری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی با تعقیب و گریز این خودرو، متهمان را در ابتدای خیابان شهید قرنی مشهد دستگیر کردند؛ در بازرسی از خودرو متهمان، مقادیری دلار کشف شد که پلیس با هوشیاری تحقیقات خود را از این متهمان آغاز کرد.

وی گفت: راننده پژو در اعترافات اولیه خود بیان داشت راننده خودرو کامیون است که در مسیر ترکمنستان به ایران کار می‌کند و مقداری دلار از کشور همسایه گرفته و قصد داشته در ایران آن را تبدیل به پول رایج کشورمان کند.

سردار تقوی خاطر نشان کرد: متهم دیگر این پرونده نیز در بازجویی‌های اولیه ادعا کرد شاگرد یک صرافی است و پلیس در بازرسی از این خودرو مقادیری دلار به ارزش ۶۸۰ میلیون تومان و همچنین ۳۶۹ منات ترکمنستان کشف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه در ادامه پی گیری این پرونده ۲۱ قطعه ۱۰۰ دلاری کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی با دستورات مقام قضائی برای روشن شدن ابعاد مبهم این پرونده ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشهد دستگیری عاملان اخلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک

سرهنگ محمد رضا رستمی فرمانده انتظامی شهرستان سیریک  گفت: ماموران انتظامی شهرستان  در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی،  حین گشت زنی در حوزه استحفاظی ۴ دستگاه خودروی نیسان شوتی حامل مشک که در یکی از محور‌های روستایی در حال تردد بودند مشاهده و بلافاصله دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان خودرو‌ها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت بالا اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی متهمان خودرو‌ها را رها و با استفاده از موقعیت منطقه از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی، گفت: خودرو‌ها به یگان انتقال ودر بازرسی از آنها جمعا ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سیریک ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان نموده و افزود: سوخت‌های کشف شده به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان انتقال گردید.

 سرهنگ رستمی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان ازطریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام شود

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تماس عجیب با پلیس: بیایید این گرگ را بکشید | جزئیات هیجان انگیز زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد | تصاویر
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • زنده گیری یک قلاده گرگ هار توسط پلیس مشهد
  • ۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد