Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و سوم آبان ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

رویترز: کاخ سفید بار دیگر متلاطم شد
خبرگزاری رویترز در مطلبی با اشاره به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای عزل برخی از وزرای کابینه‌اش، اوضاع در کاخ سفید را متلاطم توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سمت خود استعفا کرد
آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خاطر مخالفتش با تصمیم کابینه این رژیم در خصوص آتش‌بس در غزه از سمت خود استعفا کرد.

 

میدل ایست آی: محمد بن سلمان از نتانیاهو خواست به غزه حمله کند
میدل ایست آی فاش کرد «محمد بن سلمان» برای دور کردن افکار عمومی از مسئله قتل «خاشقجی»، رژیم صهیونیستی را برای حمله به غزه متقاعد کرده است.

 

تشکر متفاوت ربوده‌شدگان السویداء از بشار اسد+ فیلم و تصاویر
جمعی از ربوده‌شدگان استان السویداء که اخیرا از اسارت عناصر گروه ترویستی داعش رها شده‌اند در دیدار با رئیس‌جمهور سوریه، از او جانانه تشکر کردند.

 

جایزه ۵ میلیون دلاری آمریکا برای دریافت اطلاعاتی از ۳ فرمانده حماس و حزب‌الله
آمریکا در جدیدترین اقدامش علیه نیرو‌های مقاومت، برای دریافت اطلاعات از نائب رئیس دفتر سیاسی حماس و ۲ فرمانده حزب‌الله لبنان جایزه ۵ میلیون دلاری تعیین کرده است.

 

کالیفرنیا همچنان در آتش می‌سوزد/ نگرانی از سرنوشت نامعلوم مردمی که احتمالا در آتش ذوب شده‌اند
آتش‌سوزی مناطق جنگلی کالیفرنیا همچنان در حال گسترش است و از سرنوشت نزدیک به ۱۰۰ تن که پیشتر ناپدید شده بودند، هنوز هیچ اطلاعی در دست نیست.

 

ترامپ به انتقاد‌ها از حضور نیافتنش در گورستان سربازان آمریکایی واکنش نشان داد
رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی تلاش کرد حضور نیافتنش در مراسم ادای احترام به سربازان آمریکایی در پاریس را توجیه کند.

 

سنای آمریکا درباره اقداماتی برای تنبیه عربستان رای‌گیری می‌کند
خبرگزاری رویترز به نقل از سناتور‌های آمریکایی از برگزاری جلسه رای‌گیری سنا برای تنبیه عربستان بر سر جنگ یمن و قتل روزنامه‌نگار مخالف عربستانی خبر داد.

 

تبرئه بن سلمان از قتل بخاطر تجارت با عربستان
برخی کشور‌های غربی تلاش می‌کنند مسئولیت صدور فرمان ترور جمال خاشقجی را از محمد بن سلمان دور و وی را تبرئه کنند تا در نتیجه بتوانند تجارت با ریاض را از سر بگیرند.

 

آسوشیتدپرس فاش کرد: استفاده از سرم اعتراف‌گیری در شکنجه‌های سازمان سیا
یافته‌های جدید نشان می‌دهد سازمان سیا بعد از حوادث ۱۱ سپتامبر بررسی استفاده از یک دارو برای اعتراف‌گیری از متهمان را در دستور کار قرار داده است.

 

بهای نفت کاهش یافت/ صعود قیمت طلا
افزایش نگرانی‌ها از احتمال اشباع بازار نفت در سال ۲۰۱۹ باعث کاهش قیمت طلای سیاه شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن

جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی بار دیگر یکی از مناطق یمن را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های آمریکا ‌وانگلیس منطقه «القطینات» در بخش مرزی باقم واقع در شمال استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

ائتلاف آمریکا و انگلیس در ادامه تجاوزات هوایی خود به یمن، اخیرا نیز منطقه «الکتیب» در شهرستان «المیناء» واقع در غرب یمن را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی ماه‌های اخیر بارها مواضع ارتش یمن را مورد حمله قرار داده‌اند. ارتش یمن اعلام کرده، تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همچنان به حملات خود علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • تلاش مردی در کالیفرنیای آمریکا برای ربودن یک خودروی در حال حرکت
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • افسر آمریکایی: اسرائیل در هرجنگی با حزب‌الله بازنده است
  • اختلاف آمریکا و اسراییل ظاهری است/اولویت نتانیاهو ادامه جنگ است
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • جنگ غزه، تداوم ناکامی‌های بی بی