Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@18:09:46 GMT

درخواست آیت‌الله جنتی از دولت و مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۴۱۳

ساعت24-دبیر شورای نگهبان گفت: باید از مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز چهارشنبه با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع ناراحت کننده مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی‌رسد.

آیت‌الله جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می‌دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها، شرارت‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.

وی در پایان توجه جدی مسئولان و دولت به اوضاع اقتصادی به‌ویژه وضع فقرا و نیازمندان را خواستار شد و تاکید کرد: پیشگیری از اوضاع کنونی امکانپذیر بود و الان هم با همدردی و احساس وظیفه مسئولان ‌می‌توان مشکلات را رفع کرد و حتما توفیق الهی نیز مؤید تلاش دلسوزان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند