Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: دو سارق با 85 فقره سرقت قطعات داخل خودرو در شهرستان دامغان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: محتویات و قطعات خودروها به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال در پی این دستگیری کشف شد.
وی با بیان این که کشف سریع و علمی سرقت در دستور کار کارآگاهان استان قرار دارد، بیان کرد: با دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات خودرو در دامغان تیم ویژه ای از ماموران کلانتری های 11 و 12 و همچنین پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که دستگیری سارقان این پرونده به طور جدی دنبال می شد، تصریح کرد: گشت های محسوس و نامحسوسی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت ها به صورت شبانه روزی فعال شد.
قاسمی ابراز داشت: پس از پیگیری های گسترده و به کارگیری روش های خاص پلیسی، سارقی هنگام بازکردن درب یک دستگاه سواری پراید شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
وی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی در خودروی متهم، اضافه کرد: سارق که جوانی 25 ساله و فاقد سابقه کیفری است به ارتکاب سرقت ها با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: متهم ردیف دوم که سابقه دار و 39 ساله نیز دستگیر شد و تعداد زیادی از اموال مسروقه در منزل و مخفیگاه متهمان کشف شد.
به گفته وی، سرقت از جمله جرایمی است که احساس امنیت را به میزان بسیار زیادی در جامعه کاهش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: از همین رو علاوه بر برنامه های پیشگیرانه، در خصوص کشف سرقت نیز اقدام های بسیار خوب و موثری در سطح استان پیش بینی و اجرایی می شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان یادآور شد: تمام فعالیت ها و نقاط ضعف و قوت اقدام های پلیس در سطح استان در قالب قرارگاه مبارزه با سرقت به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، در 6 ماه گذشته سرقت از منازل و سرقت از خودرو 10 درصد به نسبت سال گذشته کاهش یافت و یک هزار و 88 سارق در این مدت در استان سمنان دستگیر شدند.
9891/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سرقت دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد