Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@15:37:30 GMT

وزیر مهاجرت رژیم‎صهیونیستی هم استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۴۴۲

وزیر مهاجرت رژیم‎صهیونیستی هم استعفا داد

خبرگزاری میزان- به‌دنبال پیروزی مقاومت و پس از کناره‌گیری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، وزیر مهاجرت این رژیم هم استعفا داد.

به گزارش گروه بین‎‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از اسپوتنیک، پس از استعفای وزیر جنگ کابینه رژیم صهیونیستی، وزیر مهاجرت این رژیم نیز از مقام خود کناره گیری کرد.

استعفای «سوفا لندور» (Sofa Landver) وزیر مهاجرت و جذب این رژیم پس از ان صورت گرفت که ساعاتی پیش رهبر حزب وی یعنی آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز از مقام خود کناره گیری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از اعضای مهم حزب دست راستی اسرائیل خانه ما (!) در کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شمار می رود که دومین قربانی کابینه نتانیاهو پس از شکست سنگین اخیر از گروه های مقاومت فلسطینی به شمار می آید.

این در حالیست که رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم امروز چهارشنبه نوشت: استعفای لیبرمن به دنبال موفقیت حماس در رویارویی با اسرائیل رخ داد و جنبش فلسطینی موفق به ساقط کردن کابینه اسرائیل شد.

در این گزارش آمده است: حزب خانه یهود از نتانیاهو خواسته است که نفتالی بنت رئیس حزب را به جای لیبرمن قرار دهد و آنرا شرط بقای در کابینه قرار داده است و این باوجود آن است نفتالی بنت عهده دار پُست آموزش در کابینه نتانیاهو هم هست.

گزارش مذکور می افزاید: خروج حزب اسرائیل خانه ما یعنی حزبی که رئیس آن لیبرمن است مفهومش این است که کابینه نتانیاهو فقط ۶۱ کرسی در کنیست خواهد داشت. با خروج حزب خانه یهودی به شکل مسقیم حکومت نتانیاهو به شکل مستقیم سقوط خواهد کرد و این مفهموش موافقت نتانیاهو با جایگزینی نفتالی بنیت به جای لیبرمن است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قدس اشغالی اسرائیل رژیم صهیونیستی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد