Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش‌های حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن پیروزی مقاومت فلسطین در نوار غزه در برابر ارتش رژیم صهیونیستی را تبریک گفتند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای پیروزی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین در درگیری‌های اخیر با دشمن صهیونیستی تبریک گفت.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه تأکید کرد: دستاوردی که محقق شده نتیجه مقاومت ملت فلسطین و صبر آن‌ها و مواضع یکپارچه گروه‌های مقاومت است که این نبرد را با دقتی فراوان مدیریت کردند و پیروزی در این نبرد اقتدار مقاومت فلسطین و دست برتر آن در میدان را ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه می‌افزاید: نبرد اخیر، قدرت ملت فلسطین در مقاومت در برابر محاصره و نبوغ آن‌ها در به‌کارگیری امکانات نظامی موجود برای تحمیل معادله خود بر دشمن را ثابت کرد.

حزب‌الله افزود: این پیروزی حاوی این پیام است که مقاومت می‌تواند هرگونه تجاوزی را به شکست بکشاند و ملت فلسطین از همه توطئه‌هایی که علیه آن‌ها طراحی می‌شود قوی‌تر هستند و معامله قرن سرابی بیش نیست.

در این بیانیه همچنین آمده است: شجاعت‌های رزمندگان فلسطینی در میدان تمام اقدامات صورت‌گرفته برای عادی‌سازی روابط بین کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی و خیانت‌های برخی از رهبران عرب که در‌های کشورشان را به‌روی نتانیاهو و دولت تروریستی او گشودند رسوا کرد.

حزب‌الله از ملت‌های عربی و اسلامی خواست که با تمام امکانات موجود از ملت فلسطین حمایت کنند و در برابر کسانی که به‌دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائیل هستند با قدرت بایستند و توطئه‌هایشان را برملا کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حزب الله لبنان انصارالله یمن غزه حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم