Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:22:16 GMT

دستگیری ۲ سارق در دامغان/ اعتراف به ۸۵ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۵۵۳

دستگیری ۲ سارق در دامغان/ اعتراف به ۸۵ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح الامین قاسمی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت قطعات و محتویات خودرو در دامغان تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ همچنین پلیس آگاهی شهرستان تشکیل شد، ابراز داشت: در این راستا گشت‌های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه کشف سریع و علمی سرقت به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت استان قراردارد، اضافه کرد: سرانجام پس از پیگیری‌های گسترده و به‌کارگیری روش‌های خاص پلیسی، یکی از سارقان هنگام بازکردن درب یک دستگاه سواری پراید شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعداد قابل توجهی لوازم سرقتی در خودروی متهم کشف شد، ابراز داشت: فرد دستگیرشده جوانی ۲۵ ساله و فاقد سابقه کیفری است که به ارتکاب سرقت‌ها با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

قاسمی در ادامه تصریح کرد: متهم ردیف دوم سابقه‌دار ۳۹ ساله است که تعداد زیادی اموال مسروقه نیز در منزل و مخفیگاه او کشف شد، تصریح کرد: با دستگیری این متهم ۸۵ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در دامغان مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ارزش اموال مسروقه را بالغ‌بر یک میلیارد ریال خواند و اضافه کرد: با توجه به اینکه سرقت احساس امنیت را کاهش می‌دهد از این‌رو برای مقابله با این امر در برنامه‌های پیشگیرانه اقدامات خوب و موثری در سطح استان اجرایی شده است.

کد خبر 4458816

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق نیروی انتظامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت:پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه رودپی این شهرستان، اکیپی از این پاسگاه برای شناسایی سارق یا سارقان تشکیل شد.

او افزود: پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت، مأموران پاسگاه رودپی ساری با گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه، یک سارق را در حین سرقت شناسایی و در اقدامی غالفگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیسی به ۷ فقره سرقت در سطح شهرستان ساری اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و ارجاع وی به مراجع قضایی در پایان افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های مشکوک افراد معلو م الحال، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل