Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتصابات اخیر شهردار تهران گفت که اعضای شورای شهر تهران از انتصابات اخیر شهرداری که در وقت اضافه انجام می‌شود، راضی نیستند و این موضوع را به من منتقل کردند تا به افشانی بگویم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران از انتصابات اخیر شهرداری که در وقت اضافه انجام می‌شود، راضی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتصابات اخیر شهردار تهران اظهار کرد: اعضای شورای شهر تهران از انتصابات اخیر شهرداری که در وقت اضافه انجام می‌شود، راضی نیستند و این موضوع را به من منتقل کردند تا به افشانی بگویم.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: پس از آن که موضوع را به افشانی منتقل کردم، او به من گفت تا زمانی که شهردار هستم وظایف خود را انجام می‌دهم و یکی از وظایف من هم همین انتصابات است.

وی با بیان اینکه اعضا از این حرکت خوشحال نیستند، افزود: هر انتصابی باید در جای خود بررسی شود، زیرا ممکن است برخی پست‌ها به خاطر بازنشستگی افراد باشد.

هاشمی در خصوص انتصاب عصر امروز افشانی که مربوط به دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری بود، گفت: چون حکم صادره به عنوان سرپرست است، فکر می‌کنم به خاطر بازنشستگی نفر قبلی باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مدیر جهاد کشاورزی بم گفت: فصل گرده افشانی درختان نخل خرما یکی از مهم ترین و حساس‌ترین عملیات های باغی نخلداران است  وتا دو ماه ادامه دارد. 

محمد علی معقول  تاکید کرد: به همه کشاورزان، باغداران و نخلداران از شیوه گرده افشانی مکانیزه و صنعتی استفاده کنند.

 وی با اعلام مزایای گرده افشانی مکانیزه تصریح کرد: در گرده افشانی مکانیزه و صنعتی راندمان بیشتر و هزینه کمتر و از همه مهمتر خطر های احتمالی از جمله سقوط از نخل  نیست ودر این روش عملیات گرده افشانی با دستگاه مکانیزه از روی زمین انجام می‌شود در صورتی که در روش سنتی با چندین مرتبه حتی تا ۵ مرتبه کار گرده افشانی در بالای درخت و در ارتفاع انجام‌می‌شود. 

 مدیر جهاد کشاوری بم درباره استفاده  نکردن کشاورزان و باغداران از روش مکانیزه و صنعتی را اینگونه بیان کرد: گرده افشانی سنتی در منطقه سال‌های سال انجام می‌شده و در سال‌های اخیر گرایش به سمت گرده افشانی صنعتی بیشتر می‌شود و خود کشاورزان باید استقبال کنند.

وی افزود: کشاورزان نیاز به ترویج و آموزش دارند و جهاد کشاورزی هم کمک‌های لازم را برای استفاده از گرده افشانی مکانیزه و صنعتی به کشاورزان ارائه می‌کند.

 حاصل کار گرده افشانی نخلداران شهرستان بم، تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن خرمای معروف جهان (مضافتی بم) است که سالانه به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات