Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:16:03 GMT

پروین و کمالوند روی سکوهای دستگری

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۹۳۲

پروین و کمالوند روی سکوهای دستگری

دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی دو مهمان ویژه داشت. مهمان هایی که با حضور روی سکوهای ورزشگاه دستگری به تماشای دیدار این دو تیم پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این ندیده بودیم که علی پروین برای تماشای بازی یکی از تیم های لیگ برتری راهی ورزشگاه شود و از روی سکوها باز تیم مورد نظر را به نظاره بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عصر امروز این اتفاق افتاد و در حالی که حدودا پانزده دقیقه از آغاز دیدار دو تیم سایپا و ماشین سازی گذشته وی پا به سکوهای و سپس جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی گذاشت و در کنار رضا درویش نشست و به تماشای بازی دو تیم پرداخت.


البته رابطه خوب پروین و مدیرعامل نارنجی پوشان پیش از این نیز باعث شده بود تا او در مناسبت هایی خاص راهی باشگاه سایپا شود و پر بیراه نیست اگر بگوییم همین رفاقت درویش و پروین موجبات حضور سلطان سرخ پوشان را به ورزشگاه فراهم کرد.


اما به غیر از علی پروین ورزشگاه دستگردی امروز یک مهمان دیگر نیز داشت. فراز کمالوند که به تازگی از سرمربیگری تیم دسته یکی اکسین کنار کشید به تماشای بازی این تیم نشست. البته درباره این مربی گفته می شود یک تیم لیگ برتری مذاکراتی برای نشستن روی نیمکت به انجام رسانده اما در این باره نقل تایید شده ای در دست نیست.

ماشین سازی تبریز اکسین البرز فراز کمالوند (سرمربی) علی پروین دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز اکسین البرز فراز کمالوند سرمربی علی پروین دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

وی درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌اید قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. الان باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. الحمدالله خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین در مورد اینکه صحبت‌های وی؛ یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • بعضی‌ها برای کرنر و اوت دستی هم بیانیه می‌دهند!
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • ادعای عجیب آرتتا: بهترین وقت برای بردن بایرن!
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • تماشای بازی فردای داماش گیلان رایگان است
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم