Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: آینده نگری ترسیم چشم انداز برای آینده در ارایه خدمات مدیریت شهری لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان افز اراک، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی، ظهر امروز (23 آبان) در مراسم افتتاحیه مسجد امام حسین علیه السلام شهرک خودرو اراک که از جمله پروژه های مورد افتتاح شهرداری اراک بود، ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری در انجام خدمات گسترده و مدیریت شهری گفت: ساخت این مسجد در مجموعه شهرک خودرو اراک کار بسیار پسندیده و قابل تقدیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فعالیت های گسترده شهرداری اراک در راستای خدمات رسانی به مردم، افزود: این طرح ها نباید فقط برای زمان حال و دوره کوتاه باشد بلکه خدمات مدیریت شهری باید با نگاه به آینده و مطالعات دقیق و کارشناسی و هدفمند صورت گیرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: کارها باید به گونه ای کارشناسی و با دقت انجام شود که در سال های آینده مشکل برای بافت شهر و حمل و نقل و شهروندان ایجاد نکند بلکه راهگشای و تسهیل گر برای فعالیت های آینده باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه  اگر طرح های عمرانی با نگاه به آینده صورت برنامه ریزی نشوند سبب اتلاف وقت، سرمایه ها و هزینه می شوند، بیان کرد: مسئولان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند چرا که سرمایه های جاری متعلق به آیندگان و آینده سازان کشور است و باید از آنها به درستی حفاظت شود.

 

وی ضمن تقدیر از خدمات 13 ماهه شهردار اراک ادامه داد: این خدمات شایسته شهردار توانمند شهر اراک قابل تقدیر است چرا که گام های مناسبی در مدیریت شهری اراک برداشته شده و این قدم ها باید استمرار یابد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: شهردار اراک بر اساس این قانون امکان ادامه فعالیت در این مجموعه را ندارد و امید است شورای اسلامی این شهر فردی شایسته برای سکانداری شهر اراک انتخاب کنند.

 

در این مراسم که با حضور استاندار استان مرکزی، شهردار اراک و جمعی از مسئولان استان برگزار شد 17 پروژه عمرانی و خدماتی در شهر اراک به بهره برداری رسید.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اردبیل خوزستان شیراز افتتاح پروژه تبریز ۲۰۱۸ هفته کتاب هفته کتاب و کتابخوانی طرح 550 هزار هکتاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک امام جمعه اراک شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!

حسین یعقوبی، رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • ترسیم «چشم انداز» اقتصاد ایران در ۱۴۰۳
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • طرح جامع مدیریت پسماند شهر‌های استان خوزستان بازنگری شود