Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@04:58:18 GMT

درخواست آیت‌الله جنتی از دولت و مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۹۴۵

دبیر شورای نگهبان گفت: باید از مقاومت مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز چهارشنبه با تبریک حلول ماه ربیع، هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: هفته وحدت فرصت مبارکی است تا مسلمانان اعم از شیعه و سنی با ارتباطات بیشتر همدلی خود را افزایش دهند و در این زمینه حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در مراسم اربعین و پیاده روی به مشهد مقدس به منظور زیارت امام رضا (ع) جای خوشحالی و مسرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر شورای نگهبان با اظهار تاسف از اوضاع ناراحت کننده مسلمانان در نقاط مختلف از جمله شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: متاسفانه کسی به داد مردم بی دفاع فلسطین نمی‌رسد.
آیت‌الله جنتی همچنین در ادامه به اوضاع بسیار ناراحت کننده مردم مظلوم یمن که به علت جنگ و محاصره در بدترین شرایط از گرسنگی جان می‌دهند اشاره و خاطرنشان کرد: باید از مقاومت جانانه مردم مظلوم یمن در برابر آل سعود که همه سختی‌ها، شرارت‌ها و ناجوانمردی‌ها را تحمل می‌کنند قدردانی کرد و امیدواریم به زودی با نابودی آل سعود اوضاع مردم یمن سامان یابد.
وی در پایان توجه جدی مسئولان و دولت به اوضاع اقتصادی به‌ویژه وضع فقرا و نیازمندان را خواستار شد و تاکید کرد: پیشگیری از اوضاع کنونی امکانپذیر بود و الان هم با همدردی و احساس وظیفه مسئولان می‌توان مشکلات را رفع کرد و حتما توفیق الهی نیز مؤید تلاش دلسوزان خواهد بود.

برچسب ها: آیت‌الله جنتی ، دولت ، دبیر شورای نگهبان

منبع: خرداد

کلیدواژه: آیت الله جنتی دولت دبیر شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

در روز عید سعید فطر، عید بندگی و عبودیت یکی از محبان اهل بیت عصمت وطهارت و از پرورش دهندگان مجاهدین فی سبیل‌الله به ملکوت اعلی پیوست. ابوالشهداء «حاج امرالله خرسندیان»، با تمرکز بر لقمه حلال و حرکت در مسیر انبیاء و اولیاء خدا، عمر شریف و با برکت خود را در تربیت و پرورش فرزندانی حسینی سپری کرد. این پدر کم‌نظیر و بی‌ادعا و این شخصیت صبور و قهرمان‌پرور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی «شهیدان معظم؛ اللّه کرم، اللّه کس و حجت‌الاسلام شیخ محمد خرسندیان» و دو جانباز سرافراز را در این مکتب پرافتخار پرورش و با اخلاص در راه مجد و عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد.

شهیدان خرسندیان همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهند بود. ایشان چون ستارگانی تابان، در آسمان ایثار و شهادت استان دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد، راهنمای امینی برای محبین و ارادتمندان بودند. هر چند خانواده ما در فرآیند معامله‌ای سراسر سود و منفعت با خداوند باریتعالی، سعی بر قوی نگه داشتن دل می‌داشت، اما باید اعتراف کرد که در مقاطع و برش‌هایی از زمان و مکان تحمل برایمان دشوار بود. در چنین مواقع و مواردی، با همت شما مردم خوب و انقلابی و نوعدوست حس کردیم و دیدیم که تنها نیستیم و عزیزان و بزرگوارانی چون شما در کنار ما هستند.

لذا این سرمایه عظیم اجتماعی را با همه وجود ارج می‌نهیم و در مقابل مرحمت و الطافتان سر تعظیم فرود می‌آوریم! بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم در جغرافیای ایران اسلامی، روحانیت معظم، ائمه محترم جمعه و جماعت مخصوصاً حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم، حضرت آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حضرت آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج، نماینده‌ی محترم ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، وزیر محترم کشور، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل محترم پست‌بانک ایران، مهندس مجید سلطانی مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران، استاندار محترم، دکتر مردانی رئیس محترم سازمان بسیج اساتید کشور اساتید ارزشمند و رؤسای محترم دانشگاه‌های استان، فرهنگیانِ فرهیخته، فرماندهان و پرسنل محترم نیروهای نظامی و انتظامی، قضات و دادستان‌های محترم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز، جامعه ایثارگری و بسیجیان استان، اطباء محترم، پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های شهر یاسوج، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، نمایندگان محترم ادوار و منتخبین محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و روسای محترم سازمان‌ها، مدیران، روسای ادارات و فرمانداران محترم شهرستان‌ها، اعضای محترم شوراهای اسلامی، بخشداران، شهرداران و دهیاران محترم، خبرگزاری ها و اصحاب محترم رسانه و جراید مخصوصاً صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد که جهت پوشش خبری مراسمات اهتمام بسیاری داشته‌ و دارند. مردم انقلابی استان و عزتمندان شریف بخش کبگیان و یکایک شما عزیزان، سروران، دوستان، همکاران، آشنایان، . . . و همه اقشار مختلف که با عیادت در ایام بیماری و یا شرکت در مراسمات و مجالس مختلف تشییع، تدفین و ترحیم و یا از طریق تماس و پیام در فضای خصوصی و مجازی با ما ابراز همدردی فرموده و یا با اعلام تسلیت، موجبات سکینه و آرامش خاطرمان را فراهم فرمودند، از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» با نهایت فروتنی و سپاس اعلام می‌داریم. ضمن تقدیر و سپاس خاضعانه از محضر همه بزرگواران، امیدواریم خداوند بزرگ برای خانواده توفیقی عنایت فرماید، تا در فرصتی مناسب الطاف و زحمات مومنانه و کریمانه شما عزیزان را جبران به خیر نماییم.

ان‌شاءالله

 با تشکر و احترام مجدد

  خانواده‌های خرسندیان، نوربخش و فامیل‌های وابسته                                                                           

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • رئیس جمهور: ابتکارات دلاورانه یمن معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم می‌زند